- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«امین حیایی» دلایل ورود بازیگران به دنیای موسیقی را بررسی می‌کند

amin-hayaee1

به گزارش سوره سینما [1]، برنامه «ساعت ۲۵» که پنجشنبه هر هفته از شبکه ۵ سیما روی آنتن می‌رود، این هفته قرار است با موضوع ورود بازیگران به حوزه موسیقی و فعالیت به عنوان خواننده، میزبان دو تن از هنرمندان عرصه سینما و موسیقی باشد. البته امین حیایی عضو آن دسته از هنرمندانی است که از دنیای تصویر به موسیقی هم ورود کرده و تاکنون آلبوم‌های «بوی بهشت» و «بارون» و تعدادی تک‌قطعه از او منتشر شده است.

ورود بازیگران و چهره‌های مطرح هنرهای مختلف یا به عبارتی سلبریتی‌ها به عرصه موسیقی، جزو موضوعات جذابی است که پیش از این هم جسته و گریخته به آن پرداخته شده است. یکی از تازه‌ترین آنها در برنامه میزگرد نوازندگان با حضور بابک ریاحی‌پور، همایون نصیری، رضا تاجبخش و میلاد درخشانی در قالب برنامه «واریته‌های بهاری موسیقی ما» اتفاق افتاد که در این برنامه بابک ریاحی‌پور از حضور بازیگران در فضای موسیقی انتقاد کرد و در ادامه میثم یوسفی (شاعر و روزنامه‌نگار) که یکی از ترانه‌سراهای آلبوم تازه منتشر شده یکی از بازیگران یعنی کامران تفتی هم هست، در یادداشتی نسبت به این انتقاد واکنش نشان داد و بابک ریاحی‌پور هم در مطلبی با تیتر «هر کسی را بهر کاری ساختند!» جواب یادداشت این ترانه‌سرا را داد.

برنامه «ساعت ۲۵» هر هفته حوالی ساعت ۱ بامداد با اجرای امیرحسین مدرس که خود یکی از بازیگران و مجری‌هایی است که به دنیای موسیقی هم ورود کرده، روی آنتن شبکه پنجم سیما می‌رود.

منبع: موسیقی ما