- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

شرط بازگشت فیتیله‌ای‌ها به تلویزیون چیست؟

fitileh-2

به گزارش سوره سینما [1]، علی فروتن عمو فیتیله ای در خصوص مصاحبه اخیر تهیه کننده برنامه «فیتیله» مبنی بر دوباره به روی آنتن رفتن برنامه «فیتیله» گفت: من و دوستانم خیلی دوست داریم که دوباره «فیتیله» را به خانه های مردم بیاوریم و در پی مذاکرات با رسانه ملی هستیم.

وی تصریح کرد: اما آنچه که در پی مذاکرات با رسانه ملی متوجه شده ایم این است که می خواهند پرداخت به قومیت ها را از “فیتیله” حذف کنیم و این برای برنامه ای که پایه و اساس آن از پرداخت به قومیت ها شکل گرفته است ؛یعنی از بین رفتن، چگونه می شود «فیتیله» را بدون پرداخت به قومیت ها اجرا کرد؟.

عموی فیتیله ای افزود: راستش را بخواهید از یک سال گذشته با اتفاقاتی که برای فیتیله افتاد به طور کلی انگیزه ادامه دادن به این برنامه در من و دوستانم سست شده است، اولین ضربه به فیتیله زمانی خورد که آنتن زنده را از ما گرفتند، ما زمانی با تمام اشتیاق فیتیله را اجرا میکردیم که حس می کردیم به شکل زنده و در لحظه در خانه های مردم هستیم.

وی اظهار داشت: با تمام این تفاسیر باز هم ما دوست داریم و مشتاقیم که به هر شکلی «فیتیله» را به روی آنتن ببریم اما صراحتا باید بگویم اگر اجازه پرداخت به قومیت ها را به ما ندهند بدون شک فیتیله را ادامه نخواهیم داد.

فروتن خاطرنشان کرد: منتظر می مانیم که ببینیم نتیجه مذاکرات چه می شود.

منبع: میزان