- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

بازگشت آنجلینا جولی به سرزمین پریان

Maleficent

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از گاردین، کمپانی دیزنی اعلام کرد که قسمت دوم فیلم «پلید» را می‌سازد. قسمت اول این فیلم سال ۲۰۱۴ به سینما آمد و به موفقیت تجاری خوبی دست پیدا کرد. میزان فروش جهانی این فیلم بیش از ۷۵۰ میلیون دلار بود.

آنجلینا جولی در سال‌های اخیر کمتر به عنوان بازیگر بر پرده سینما ظاهر شده است. این بازیگر برنده جایزه اسکار اعلام کرد که قصد دارد کم کم دنیای بازیگری را ترک کند و به صورت دائمی به کارگردانی بپردازد. بازیگر «آقا و خانم اسمیت»سال گذشته به همراه همسرش برد پیت در درام «در کنار دریا» بازی کرد. او کارگردانی «در کنار دریا» را نیز برعهده داشت، هر چند که این فیلم در مجموع به مذاق منتقدان سینمایی خوش نیامد.

لیندا ولورتون نویسنده فیلم نخست برای همکاری در ساخت قسمت دوم «پلید» نیز دعوت به کار شده است. دیزنی جزئیات بیشتری درباره دنباله «پلید» منتشر نکرده است.

«پلید» پیشینۀ تراژیک شخصیتی را روایت می‌کند که سال ۱۹۵۹ با انیمیشن موزیکال «زیبای خفته» به دنیای سینما معرفی شد.

کمپانی دیزنی دوشنبه علاوه بر این تعدادی از پروژه‌های آتی خود را اعلام کرد. یکی از آن‌ها فیلمی با محوریت شخصیت شرور داستان «صدویک سگ خالدار» با عنوان «کروئلا / Cruella» است. اما استون نقش کروئلا دویل را در این فیلم تازه بازی می کند.

نسخه‌های جدید  «تینکر بل» با حضور ریس ویترسپون، «دامبو» به کارگردانی تیم برتون و «مری پاپینز» با بازی امیلی بلانت دیگر پروژه‌های دیزنی هستند.

البته دیزنی قصد ساخت دنباله فیلم پرفروش «کتاب جنگل» را نیز دارد. کارگردانی دنباله فیلم هم جان فاورو خواهد بود.

منبع: خبرآنلاین