- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

اشتباهات فاحش جدیدترین قسمت «شهرزاد» چه بود؟

shahrzad

به گزارش سوره سینما [1]، در قسمت‌های قبلی سریال «شهرزاد»، بینندگان بیشتر روی گاف‌های عادی مانند لباس یقه اسکی پوشیدن شهرزاد در مرداد ماه سال ۳۲ که اوج گرما است و اینکه چرا بازیگر زن این سریال در دهه ۳۰ کیف چرم مارک خارجی مدل سال جدید را دارد، مطرح می‌کردند و کمتر پیش می‌آمد سوتی‌های این سریال از این موارد بیشتر شود. ولی در قسمت ۲۶ یعنی دو قسمت باقی مانده به پایان سریال که اتفاقاً از جذاب‌ترین و به لحاظ دیالوگ‌ها از به یادماندنی‌ترین قسمت‌های شهرزاد است، یک گاف اساسی در شهرزاد دیده شد.

بحث شرعی محرمیت میان داماد و مادر زن که محرمیتی ابدی به شمار می‌رود و از نظر شرع حتی بعد از جاری شدن صیغه طلاق میان زن و شوهر محرمیت عروس به پدر شوهر و محرمیت داماد به مادر همسرش تا ابد باقی می‌ماند. این درحالی است که وقتی قباد داماد سابق‌ مادر شهرزاد  می‌خواهد دستش را ببوسد، مانع این کار می‌شود و خطاب به داماد سابقش می‌گوید، «آقا قباد این چه کاریه محرمی گفتند نامحرمی گفتند!»

اضافه شدن دو قسمت دیگر به سریال شهرزاد در میانه‌های کار و شایعاتی درباره اختلاف میان تیم سازنده این سریال باعث شده تا در قسمت‌های انتهایی این مجموعه نمایشی، شاهد افت داستان باشیم.

منبع: جوان