- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

تیزر معرفی رمان «نفس» رونمایی شد + فیلم

ketab-nafas

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی «نفس»، تیزر معرفی رمان «نفس» نوشته نرگس آبیار، توسط حسین جمشیدی گوهری و سجاد پهلوان زاده ساخته شده است.

فیلم سینمایی «نفس» براساس اقتباسی از همین رمان به کارگردانی نرگس آبیار ساخته شد و در سی و چهارمین جشنواره ملی فیلم فجر برای نخستین بار روی پرده رفت و عنوان بهترین فیلم از نگاه ملی را از آن خود کرد.

در بخش هایی از تیزر معرفی رمان «نفس»، تصاویری از این فیلم سینمایی نمایش داده می شود که آبیار بخش هایی از کتاب را روی تصاویر می خواند.

[پخش کننده ویدئو]

لینک دانلود: تیزر معرفی رمان «نفس» [2]

رمان «نفس» توسط نشر «نیماژ» منتشر شده و قرار است در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب در محل نمایشگاهی شهر آفتاب نیز عرضه شود.

علاقمندان به خرید آنلاین رمان «نفس» می توانند به سایت خرید اینترنتی این کتاب به آدرس www.ketabshare.com [3] مراجعه کنند.

نرگس آبیار قبل از ورود به عرصه سینما بیش از ۳۰ جلد کتاب داستان و رمان را به نگارش درآورده است. این کارگردان سینمای ایران پیش از ساخت فیلم «نفس»، فیلم «شیار ۱۴۳» را بر اساس رمان «اختر و روزهای تلواسه» نیز ساخته است.

نرگس آبیار فارغ التحصیل رشته کارشناسی ادبیات فارسی است و جوایز ادبی بسیاری را دریافت کرده است. این نویسنده و کارگردان سینمای ایران در سال ۱۳۸۹ جایزه بهترین رمان دفاع مقدس را برای نگارش رمان «کوه روی شانه های درخت» دریافت کرد. رمان «پسربچه کرم به دوش و خندق بلا» برگزیده جشنواره کتاب برتر شد. رمان «نه شب بود نه روز» جایزه ادبی بانوی فرهنگ را نیز از آن خود کرد و کتاب شعرهای «یک ماهی سیاه آسمون جل» نیز برگزیده جشنواره کتاب برتر شده است.

همچنین به می توان به بخشی از جوایز ادبی آبیار مانند جوایز ادبی سلام بچه ها، نویسا، برگزیده جشنواره کتاب برتر و تقدیر شده از جشنواره ادبی اصفهان اشاره کرد.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب از تاریخ ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت ماه در محل نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود.