- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

کمدین مشهور هالیوودی از بازی در نقش «ریگان» منصرف شد

Will Ferrell appears on BET's "106 & Park" on Tuesday, Dec. 17, 2013 in New York. (Photo by Charles Sykes/Invision/AP)

به گزارش سوره سینما [1]، به نقل از آسوشیتدپرس، به نظر می‌رسد خبرهایی مبنی بر این که ویل فارل در نقش رونالد ریگان رییس جمهوری فقید آمریکا بازی می‌کند، صحت نداشته باشد.

سخنگوی فارل گفته است که این بازیگر و تهیه کننده هرگز قراردادی برای بازی در فیلم جنجالی «ریگان» امضا نکرده و هیچ علاقه‌ای هم به این کار ندارد.

سخنگوی این بازیگر کمدی گفته است: فیلمنامه «ریگان» از جمله فیلمنامه‌هایی بود که برای ویل فارل ارسال شده بود، اما او هیچ علاقه‌ای به بازی در این فیلم ندارد.

در عین حال تاکید شده که این فیلمنامه به هیچ وجه یک کمدی بر مبنای مشکلات آلزایمر نیست.

مایک روسولینو نویسنده فیملنامه «ریگان» در این فیلمنامه دوره پس از ریاست جمهوری ریگان را در سال ۱۹۸۴ مورد توجه قرار داده و این زمانی است که او دچار زوال عقل شده بود. در این فیلمنامه یکی از کارآموزان کاخ سفید تلاش دارد تا او را وادار کند که بپذیرد در حال بازی کردن نقش یک رییس‌جمهوری برای یک فیلم است.

این فیلمنامه مدت‌هاست که در لیست سیاه هالیوود قرار دارد و در عین حال از بهترین فیلمنامه‌های غیراقتباسی نیز محسوب می‌شود.

اعلام خبر بازی ویل فارل در نقش ریگان با مخالفت فرزندان او روبه ور شده بود که معتقد بودند این فیلم تصویری خنده‌دار از پدرشان را در سال‌هایی که از آلزایمر رنج می‌برد، نشان می‌دهد. حتی دختر ریگان نامه‌ای سرگشاده خطاب به فارل منتشر کرده بود و در آن با تکیه بر این که شاید او اطلاعاتی از این بیماری داشته باشد، متذکر شده بود که در هر حال این سوژه‌ای نیست که بتوان آن را به تمسخر گرفت.

در حالی که ویل فارل هر نوع ارتباطی با این پروژه را رد کرده، هنوز کارگردانی نیز برای فیلم «ریگان» انتخاب نشده و تهیه کننده یا استودیویی نیز برای ساخت آن معرفی نشده است.

منبع: مهر