- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

ورود پول ساز «کاپیتان آمریکا» به گیشه

captain america civil war

به گزارش سوره سینما [1]، دومین قسمت اکشن کمیک استریپی و ابرقهرمانانه «کاپیتان آمریکا»، با فروش بالای بین المللی خود درتعجب تحلیل گران اقتصادی سینما را برانگیخت.

این فیلم در اولین روز نمایش بین المللی خود در ۱۵ کشور دنیا، توانست به فروشی ۳۹ میلیون دلاری دست پیدا کند.

«کاپیتان آمریکا:جنگ داخلی» در حالی به این رقم بالای فروش دست پیدا کرد، که هنوز در کشورهای بزرگ دنیا به روی پرده نرفته است.

در کنار کشورهای کوچکی مثل تایلند، کره جنوبی، تایوان و فیلیپین، کشور فرانسه تنها کشور بزرگ و صنعتی جهان است که فیلم را نمایش می دهد.

این محصول مشترک کمپانی والت دیزنی و شرکت فیلم سازی مارول، قرار است در آمریکای شمالی به روی پرده سینماها برود. در شبکه های اجتماعی، تبلیغات زیادی برای فیلم شده بود.

برادران روسو (جو و آنتونی) کارگردانی فیلم را انجام داده اند و کریس ایوانز دوباره در آن، در نقش ابرقهرمان کاپیتان آمریکا ظاهر شده است.

در داستان فیلم، اتفاقاتی رخ می دهد که براساس آن ها، دو کاراکتر کاپیتان آمریکا و مرد آهنی رودرروی یکدیگر قرار می گیرند. رابرت داونی جونیور در فیلم، نقش مرد آهنی را بازی کرده است.

اسکارلت جوهانسن، دان چیدل، جرمی رنر و دانیل برول آلمانی تبار هم، دیگر نقش های مهم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» را به عهده داشته اند.

به نوشته اسکرین اینترنشنال، تحلیل گران اقتصادی سینما پیش بینی فروش بسیار بالایی را برای «کاپیتان آمریکا» در هر دو جدول گیشه فروش سینماهای آمریکا و دیگر کشورهای جهان می کنند.

منبع: جام جم آنلاین