- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

کارگردان «A157»، به سراغ ساخت فیلم داستانی می‌رود

nooranipoor2

به گزارش سوره سینما [1]، سید امیر سید‌زاده درباره کار جدیدی که قرار است به کارگردانی بهروز نورانی‌پور بسازد، گفت: قرار است یک فیلمنامه سینمایی با نام «دایان» که بین‌المللی نیز است به کارگردانی بهروز نورانی‌پور ساخته شود.

این تهیه کننده درباره محل فیلمبرداری این اثر سینمایی عنوان کرد: «دایان» کاملاً در خارج از کشور ساخته خواهد شد و به دلیل اینکه می‌خواهیم همه چیز به صورت مستندگونه پیش برود از بازیگران چهره استفاده نخواهیم کرد و تلاش داریم فیلم را هر چه بیشتر به واقعیت نزدیک کنیم.

وی در ادامه افزود: برای ساخت این اثر سینمایی موافقت با پروانه ساختش صادر شده است. به دلیل مشارکت کشورهای دیگر در این پروژه قطعاً پیش‌تولید آن به درازها خواهد کشید و برآورد زمانی ما این است که این «دایان» را در پایان تابستان و اواخر شهریور کلید بزنیم. جمهوری چک، اوکراین و یک کمپانی بزرگ آمریکایی که نامش را در خبرهای بعدی عنوان خواهم کرد در این اثر سینمایی با ما همکاری خواهند داشت.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» نیز، اظهار کرد: این فیلم سینمایی که نورانی‌پور آن را کارگردانی خواهد کرد در ارتباط با مسائلی است که از بروز و ظهور به وجود ‌آمدن گروه‌های تروریستی از جمله داعش به وجود آمده است. پدیده‌ای همچون داعش در دنیا گریبانگیر جامعه بشری شده است و جنگ‌هایی را به انسانیت تحمیل کرد و مباحثی از جمله مهاجرین آواره‌ای که از دل جنگ بیرون آمدند مطرح است، در این فیلم سینمایی به این مباحث می‌پردازیم. پیش‌تولید این اثر سینمایی ۳ ماه الی ۳ ماه و نیم خواهد بود. کل فیلمبرداری این پروژه در خارج از کشور انجام خواهد شد.

منبع: فارس