- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

چرا فیلمی با موضوع شهید امر به معروف در رسانه ملی تبلیغ ندارد؟

rosvayee

به گزارش سوره سینما [1]، «رسوایی۲» در شرایطی بر پرده سینماهای کشور رفت که تا به امروز هیچ بیلبرد شهری و تیزر تلویزیونی برای فیلم در نظر گرفته نشده است. با توجه به موضوع فیلم که نقد آسیب های اجتماعی  است نیاز به توجه و تبلیغ درست و منسجم از سوی رسانه ملی و فضای شهری است.

«رسوایی۲» علاوه بر این مهم که از بازیگران مطرح سینما استفاده کرده و پتانسیل جذب مخاطب را دارد نام مسعود ده نمکی که یک دهه مخاطب سینما با  آثار بر خلاف تبلیغاتی که علیه او و فیلم هایش صورت گرفته است می شناسد و مخاطب بدون در نظر گرفتن تبلیغات منفی آثار او را مورد توجه قرارداده و تحت تاثیر گروه های مختلف و جناح های سیاسی و حرف هایشان قرار نگرفته است و فیلم های این هنرمند را در مقاطع مختلف مورد اقبال قرار داده است. اما امروز که «رسوایی ۲» با موضوعی جدی جامعه ای که به اسارت روزمرگی کسالت باردرآمده را به نقد کشانده است نیاز به تبلیغات رسانه ملی و شهری دارد تا بتواند بیش از گذشته مخاطب امروز را که گرفتار روزمرگی شده است به سالن سینما بکشاند و تلنگری بر این نگاه سطحی نگرانه  او باشد. در این فیلم که برای اولین بار شهیدامر به معروف توجه شده و به درستی به وضعیت جامعه توجه دارد نیاز به تبلیغات گسترده برای این فیلم احساس می شود.

ده‌نمکی در فیلم «رسوایی۲»  جامعه را  به تماشای فهم دیگری از شهر دعوت می‌کند که شاید به مذاق قشر مدرن ، روشنفکران و سینماگران تلخ بیاید. اما واقعیتی است که در جامعه امروز با آن روبرو هستیم و نیاز به این تلنگر در جامعه احساس می شود.

در شرایطی که اکثر فیلم های سینمایی برای تبلیغ از شبکه های معاند بهره می برند این بار رسانه ملی باید به مدد فیلم «رسوایی۲»  که گفتمان انقلاب اسلامی را در سینما دنبال می کنند و به موضوع  شهید امر به معروف نیز توجه دارد در این عرصه حاضر شده  و مبلغ شایسته این اثر باشد.

منیع: فارس