- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«دراکولا» بازهم راهی شورای پروانه نمایش شد

deracula

به گزارش سوره سینما [1]، فیلم سینمایی «دراکولا» تازه‌ترین ساخته رضا عطاران به اداره ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی ارایه شد که با توجه به محتوای اثر توسط شورای پروانه نمایش با اصلاحاتی مواجه شد. سازندگان این اثر با قبول اصلاحات ارایه شده از سوی شورای پروانه نمایش، ظرف زمانی کوتاه اصلاحات را انجام داده و فیلم را جهت بازبینی مجدد شورای پروانه نمایش به اداره کل ارزشیابی و نظارت سپردند تا در جلسه روز دوشنبه (۲۰اردیبهشت) مطرح شده و اگر نظر شورا را جلب کند و بتواند موافقت با دریافت پروانه نمایش از شورا بگیرد امکان اکران فیلم در عید فطر وجود خواهد داشت و در دستور کار شورای صنفی نمایش قرار می گیرد.

 فیلم «دراکولا»  قصه ای تازه را در سینمای ایران روایت می کند. عطاران به سراغ معضل فراگیر این روزهای جامعه «اعتیاد» رفته است و از وجه دیگری به این معضل اجتماعی توجه دارد.

فیلم سینمایی «دراکولا» سومین تجربه کارگردانی رضا عطاران، فیلمی پر بازیگر است در این فیلم ویشکا آسایش، لوون هفتوان، سیامک انصاری، ژاله صامتی، لیلا بلوکات، امید روحانی، محمود نظرعلیان، نیما راد، عباس محبوب، صادق حسنی، فروغ لسانی، فریده گل محمدی، محمد عدالت‌زاده، ژیلا دائی، علی مهربانی، محمود بیاتی، علی دوریش، سپیده جمالزاده و بازیگران خردسال سوگل محرابی و آرش دوست محمدی بازی می‌کنند.

منبع: فارس