- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

برای امضای کتاب «کوروش کبیر»/ مسعود و سحر جعفری جوزانی به نمایشگاه کتاب می‌روند

koorosh-kabir

به گزارش سوره سینما [1] ، بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از ۱۵ اردیبهشت‌ماه، به مدت ۱۰ روز کار خود را در شهر آفتاب آغاز کرده است.”نشر تریتا” در این دوره از نمایشگاه ضمن عرضه ی فیلمنامه «کوروش کبیر» اثر مسعود جعفری جوزانی، اقدام به برگزاری جشن امضای این کتاب توسط هنرمندان و چهره های برجسته عرصه هنر و ادب نموده است.

در این راستا مسعود جعفری جوزانی کارگردان و مولف کتاب، به همراه سحر جعفری جوزانی بازیگر سینما و تلویزیون، روزهای دوشنبه(بیستم اردیبهشت) و پنجشنبه(بیست و سوم اردیبهشت) به نمایشگاه کتاب می روند و ضمن حضور در جمع دوستداران هنر و ادبیات، کتاب «کوروش کبیر» را برای علاقه مندان امضاء خواهند نمود.

فیلمنامه «کوروش کبیر» که بناست طبق آن فیلمی سینمایی با همین عنوان پیرامون زندگی این شخصیت تاریخی برجسته ساخته شود اواخر اسفند سال گذشته منتشر و از آن رونمایی شد.

این کتاب، حاصل تلاش چندین ساله مسعود جعفری جوزانی کارگردان سینماست که توسط نشر تریتا به چاپ رسیده است.

نکته قابل توجه درخصوص فیلمنامه کوروش کبیر این است که تاکنون نیمی از شمارگان چند هزار جلدی آن در عرض دوماه به فروش رسیده است.

همچنین انتشار این فیلمنامه قبل از تولید فیلم انجام شده که پیش از این کمتر رخ داده بود.

علاقه مندان جهت شرکت در جشن امضاء و همچنین تهیه این کتاب می توانند به نشانی زیر مراجعه نمایند: شهر آفتاب، محل برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، سالن ملل، راهروی ۴، شماره ۱۶، غرفه انتشارات آناپنا