- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

دلیل استعفای مدیر شبکه چهار چه بود؟

gholami

به گزارش سوره سینما [1]، غلامرضا غلامی مدیر پیشین شبکه چهارم سیما با اشاره به استعفای چند باره خود از مدیریت شبکه چهار گفت: من مدت ها پیش استعفا داده بودم، قبل از سال جدید و بعد از سال جدید هم دوباره استعفا دادم که این بار استعفای من پدیرفته شد.

وی ادامه داد: مدیر مستقیم من علی اصغر پورمحمدی معاون سیمای رسانه ملی است و من استعفای خود را به او ارایه کردم. رویکرد من در این مدت این بود که کمی فضای شبکه را باز کنم اما رویکرد ما مورد پسند معاونت سیما نبود و یا باید رویکرد مورد پسند آنها را اجرا می کردم و یا ترجیح دهم که استعفا کنم.

غلامی که پیش از این هم یک بار دیگر استعفا داده است، درباره مدت فعالیت خود در شبکه چهار بیان کرد: من حدود ۹ ماه در شبکه بودم که سه ماه برنامه ها را طراحی و شش ماه اجرا کردیم و در این مدت هم کار کردیم هم استعفا، و درنهایت فضای راحتی نداشتیم.

وی در پایان درباره نظرش نسبت به برنامه های شبکه در طول فعالیتش اظهار کرد: من اصرار چندانی ندارم که موفق بودم اما به همراه تیمم تلاش خود را انجام دادیم و بنا به اقتضائات کار خود را کردیم.

مدیر شبکه چهار سیما پیش از این و در تابستان سال ۹۴ هم استعفا داده بود که در شهریور ماه نامه وی و اعتراضاتی که داشت، منتشر شد. همان زمان برای حل و فصل ماجراها نشستی برای وی برگزار شد تا به تشریح برنامه های شش ماهه دوم سال در شبکه بپردازد.

نامه غلامی در آن زمان خطاب به پورمحمدی نوشته شده بود و به گفته وی با تماسی کوتاه از سوی سرافراز مشکل بین آنها حل شد.

منبع: مهر