سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۹:۲۶ ق.ظ چاپ مطلب

«هویت سرخ» زندگی خصوصی پیشکسوتان پرسپولیس را به تصویر می‌کشد

hoviate-sorkh1

مستند«هویت سرخ » برای اولین بار به بیان رازهای ناگفته و داستان زندگی خصوصی پیشکسوتان پرسپولیس می‌پردازد و در این مستند مرز خط قرمز دنیای فوتبال شکسته شده و حقایق بیان می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی آپارات، شخصیت های اصلی این سریال اسطوره ها و بزرگان سرخ پوش هستند، که در کنار آن گروه محققین جذابترین و جنجالی ترین موضوعات پیرامون این بزرگان را در اختیار کارگردانان برنامه قرار داده اند تا به کنجکاوی بی اندازه مخاطب پاسخ داده شود. مخاطبانی که این بزرگان، قهرمان زندگیشان بودند و با هر بازی پرسپولیس هزاران بار به جای قهرمان خود می دویدند، فریاد میزدند با آنها در دنیای خود خوشحالی می کردند و حتی گاه با اسطوره های خود گریه می کردند. این مستند پرده از بسیاری از ناگفته ها بر می دارد و تمامی خاطرات فوتبالی گذشته را زنده می کند.

hoviate-sorkh1-cover

«هویت سرخ» به تهیه کنندگى امیر بهمنش و مهرزاد سیف الهى تفرشى تولید شده است و هر دوشنبه در فیلیمو به نمایش گذاشته می شود.

جهت تماشای قسمت اول این مجموعه به لینک زیر مراجعه نمایید: www.filimo.com/m/j7gxs


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>