- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

کلید خوردن پروژه جدید دوقطبی‌سازی با فیلم‌ جدید ده‌نمکی

rosvayee-bs

به گزارش سوره سینما [1]، از شهریور ۹۳ با سخنان رهبر انقلاب جامعه به عدم دو قطبی شدن در فضای سیاسی و اجتماعی توصیه شد . اما متاسفانه ما شاهد دو قطبی سازی در فضای سیاسی جامعه بودیم.

مدتی است این دو قطبی سازی در فضای سینما هم شکل گرفته و کلید خورده است. دوستان قصد داشتند در اکران نوروزی به این فضا دامن بزنند که با درایت رسانه و مخاطب این امر محقق نشد اما گویا در اکران دوم نوروزی شاهد کلید خوردن این پروژه نخ‌نما شده دوقطبی‌سازی در سینمای ایران هستیم و با فیلم مسعود ده‌نمکی در حال اجراست. در جدیدترین شماره این پرونده، برخی افراد قصد دارند با دوقطبی‌سازی «اژدها وارد می‌شود» در برابر «رسوایی ۲»، فروش فیلم مانی حقیقی را – با وجود تبلیغات ماهواره‌ای هنوز نتوانسته مخاطب قابل توجهی جذب کند- بالا ببرند.

 

 

 به نظر می رسد این افراد با انتشار اخباری با تیتر « لغونمایش رسوایی۲ در دانشگاه شریف؛ استقبال از اژدها» سعی دارند این پروژه را کلید بزنند. این در حالی است که در اخبار شان هیچ گاه دلیل لغو اکران تازه‌ترین فیلم مسعود ده‌نمکی را اعلام نمی کنند. دلیل لغو نمایش فیلم خرابی دستگاه بوده است. و تاکنون نمایش «رسوایی ۲» دانشگاه‌ها با استقبال فوق‌العاده‌ای از سوی دانشجویان طیف‌های مختلف سیاسی روبرو شده است که نمونه‌ای از آن اکران اخیر در دانشگاه ارومیه بوده است.

 

 

 با توجه به استقبال عمومی از دومین قسمت «رسوایی» و اختصاص سانس‌های فوق العاده به فیلم در سینماها، به دلیل محدودیت‌های فنی بسیاری از دانشجویان هنوز موفق به تماشای فیلم در دانشگاه خود نشدند که طبق اعلام تهیه‌کننده فیلم، این مشکل طی روزهای آینده حل خواهد شد.

همه ساله این اتفاق برای فیلم‌های مسعود ده نمکی می‌افتد. یک سال «اخراجی‌ها۳» در برابر «جدایی نادر از سیمین» قرار می‌گیرد و گویا امسال نیز قرار است ده‌نمکی برای «اژدها وارد می شود» مخاطب بیاورد!

منبع: فارس