سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱۲:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

هیات انتخاب جشنواره فیلم کوتاه نهال معرفی شدند

entekhab-nahal

سیزدهمین جشنواره ی بین المللی فیلم کوتاه نهال هیات انتخاب خود را معرفی کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی نهال، دبیر این دوره از جشنواره محسن مختاری فر است و مرتضی فرشباف، حامد رجبی و رامین شهبازی به تماشای آثار ارسالی می نشینند.

مرتضی فرشباف از کارگردانان، نویسندگان و تصویر بردارانی است که فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است. وی ساخت پنچ فیلم کوتاه و کارگردانی فیلم سینمایی بلند سوگ را در کارنامه خود دارد.

حامد رجبی دیگر عضو این هیات نیز سابقه دستیار دوم کارگردانی، نویسندگی و کارگردانی را در کارنامه خود دارد.اولین فیلم بلند سینمایی رجبی پریدن از ارتفاع کم نام دارد.

رامتین شهبازی، سومین عضو هیات انتخاب از فعالین مطبوعاتی در زمینه های نویسندگی مقالات سینمایی و نقد فیلم است. از شاخص ترین فعالیت های او می توان به تولید پژوهش کتاب هایی با عناوین جستاری در جامعه شناسی فیلم و  فرهنگ تئاتر و ادبیات پهلوی و نگارش مقالاتی چون بررسی تاثیر هنر نقاشی گونه در نمایش، پرده خوانی تئاتر سنتی و آیینی، مطالعه بر بازی زبانی مرکز، حاشیه در نمایش آیینی سنتی سیاه بازی و مطالعه بر نمایشنامه توپ لاستیکی را نام برد.

لازم به ذکر است جشنواره بین المللی فیلم کوتاه در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری برگزار می گردد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>