- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

توجه ویژه جشنواره فیلم مقاومت به نقش خاندان آل سعود در تفرقه‌افکنی، حمایت تروریسم و کشتار مردم بی‌گناه یمن

جنایت آل سعود در یمن

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، بدون تردید، آل سعود در ایجاد و شکل‌گیری گروه‌های تکفیری و گسترش تروریسم در جهان نقش اساسی داشته و دارد. این کشور در سال‌های اخیر با تقویت گروه‌های افراطی شبه اسلامی مانند: داعش و جبهه النصره و همچنین، با کشتار مردم بی‌گناه یمن و تقویت خشونت و استفاده ابزاری از تروریسم بیش‌ترین آسیب را به سیمای دین مبین اسلام وارد کرده است.

بر پایه این خبر، جشنواره بین فیلم مقاومت در این دوره با انتشار فراخوانی برای هنرمندان و سینماگران جهان دعوت کرد تا آثارشان را با محوریت نقش آل سعود در تفرقه افکنی، حمایت تروریسم و کشتار مردم بی‌گناه یمن به دبیرخانه این رویداد سینمایی ارسال نمایند.

چهاردهمین جشنواره بین­المللی فیلم مقاومت به منظور تبیین و گسترش “فرهنگ مقاومت”در سه بخش مسابقه بین­الملل، جایزه ویژه عماد مغنیه و چشم­انداز سینمای مقاومت در جهان، با حضور آثاری که به مقاومت مسلمانان و مظلومان جهان پرداخته­اند، برگزار می­گردد. کلیه فیلم­های سینمایی و مستند که از ژانویه سال ۲۰۱۴ در ایران و سایر کشورها تولید شده­اند می­توانند در این بخش شرکت نمایند.