- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

نامه بسیج دانشگاه امام صادق(ع) به رئیس سازمان سینمایی: آقای ایوبی به جای اظهارات حاشیه‌ای در جمع دانشجویان حاضر شوید

ayubi

به گزارش سوره سینما [1]، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در نامه‌ای به اظهارات اخیر حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در مصاحبه با یکی از روزنامه‌های صبح امروز درباره پیاله آلبالوی فاسدِ تقدیمی از سوی این تشکل دانشجویی پاسخ داد.

در بخشی از این نامه خطاب به ایوبی آمده است: مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)  برحسب وظیفه‌ خود نسبت به دیدبانی فضای فرهنگی انقلاب اسلامی مطالبه حل مسائل سینمایی انقلاب ‌را از مراکز علمی و اجرایی کشور وظیفه خود می‌داند و در همین راستا تاکنون چندین بار نگرانی و اعتراض خود را نسبت به برخی آثار سینمایی تولید شده به شما ابراز نموده است.

این نامه می‌افزاید: این در حالی است که علیرغم دعوت‌های مکرر انجام شده توسط این مجموعه طی نامه‌های مورخ ۹۴/۱۱/۶، ۹۴/۱۱/۱۴ و ۹۵/۲/۸  برای حضور حضرتعالی در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) و یا حتی تشکیل جلسه خصوصی با جمع محدودی از دانشجویان که وعده آن را از زبان شما در رسانه‌ها شنیده‌ایم، هیچ پاسخی از شما دریافت نشده است.

در بخش دیگری از این نامه تاکید شده است: دانشجویان بسیجی دانشگاه امام صادق(ع)  دغدغه «ظهور یافتن» توصیه‌های اخلاقی آیت‌‌الله‌ مهدوی‌کنی(ره) در تمام حوزه‌ها به خصوص محصولات فرهنگی و هنری را دارند نه صرفاً سخن گفتن از آنها. ای‌کاش آلبالوهای فاسد را به صاحبان اصلی آن یعنی به اصطلاح هنرمندانی که با «محصولات فاسد و میوه‌های دروغین‌شان» باعث مسومیت مردم ایران می‌شوند، تقدیم می‌کردید.

در پایان این نامه آمده است: به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای در فضای رسانه‌ای با حضور خود در جمع دانشجویان دانشگاه امام‌صادق(ع) حل مسائل اساسی سینمای انقلاب را در محافل علمی و انقلابی پیگیری کنید.