- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

جشن اکران فیلم سینمایی «مَرگِ ماهی» برگزار شد

marge-mahi

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، جشن اکران فیلم سینمایی «مرگ ماهی» به کارگردانی سید روح الله حجازی، شنبه شب در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجازی ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان، درباره شرایط اکران «مَرگ ماهی» گفت: اکران این فیلم بنا به دلایلی که همه دوستان اصحاب رسانه اطلاع دارند، خیلی دیر شروع شد و اکنون هم تعداد سالن کمی برای نمایش فیلم در اختیار داریم که البته با توجه به این تعداد سالن، فروش خوبی داشته‌ایم. امیدوارم که «مرگ ماهی» اکران موفقی داشته باشد.

وی با اشاره به حضور محمود کلاری، مدیر فیلم‌برداری «مرگ ماهی» در سالن، او را یکی از بزرگان سینمای ایران خواند و بیان کرد: حضور محمود کلاری از بزرگان سینمای ایران در این مراسم، باعث افتخار من است. ایشان دوست داشتند که حاصل کار را با سیستم DCinema ببینند و به همین جهت برای برگزاری مراسم در سالن ایوان شمس تلاش کردیم که نهایتا این امکان فراهم نشد.

کارگردان «مرگ ماهی» سپس با اشاره به حضور بازیگران شاخص این فیلم در اکران های مردمی سینماها اظهار کرد: همانطور که می‌دانید، مرگ ماهی فیلم پربازیگری است و اکثر عزیزان، اکنون در فیلم دیگری مشغول هستند. اما برنامه‌ریزی‌ها به شکلی است که بتوانیم از حضور این بازیگران شاخص در اکران‌های مردمی بهره ببریم؛ همانطور که آقایان علی مصفا و حسام محمودی در اکران مردمی فیلم در پردیس کورش کنار ما بودند و مردم نیز استقبال قابل توجهی از این برنامه داشتند.

روح اله حجازی در پایان سخنانش و پیش از آغاز نمایش فیلم، با تاکید بر اینکه «مرگ ماهی» فیلمی متفاوت نسبت به سایر فیلم های کارنامه کارگردانی‌اش است، گفت: من سعی کردم فیلم متفاوتی بسازم و خودم را تکرار نکنم. امیدوارم فیلم را ببینید و از آن خوشتان بیاید.

در این مراسم هنرمندانی چون محمود کلاری، جمال ساداتیان، افشین هاشمی، فرشته صدرعرفایی، حسام محمودی، لیندا کیانی، علی فروتن، رابعه مدنی، حبیب اسماعیلی، محمد سلوکی، مهدی فقیه، شاهرخ استخری، حسام رحیمی‌منش، مروارید کفاشیان، کیمیا مرادیان و ملیکا پارسا حضور داشتند.

در «مَرگِ ماهی» نیکی کریمی، علی مصفا، طناز طباطبایی، ریما رامین‌‏فر، بابک کریمی، بهرنگ علوی، حسام محمودی، مروارید کاشیان، با هنرمندی پانته‌آ بهرام، بابک حمیدیان، رابعه مدنی و سحر دولتشاهی و همچنین کیمیا مرادیان، ملیکا پارسا، حسام رحیمی‌منش (بازیگران خردسال) ایفای نقش کرده‌اند.