- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

الوند و داودنژاد به تماشای «ماه در جنگل» نشستند

alvand-davoodnezhad

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز، فیلم سینمایی «ماه در جنگل» به کارگردانی سیامک شایقی امروز دوشنبه در سالن شماره ۱ سینما فلسطین اکران شد و سیروس الوند و علیرضا داودنژاد از مهمانان ویژه این فیلم سینمایی بودند.

لادن مستوفی، آزیتا حاجیان، فربد فرهنگ، مهسا طهماسبی، رزگار خاطری، کیوان زند، آرمان سلطان‌زاده و علی عظیمی بازیگران فیلم سینمایی «ماه در جنگل» هستند.

در خلاصه فیلم «ماه در جنگل» آمده است: آقامحرم، جنگلبان کارکشته‌ جنگل‌های (زیرآب) مازندران، توسط قاچاقچیان چوب به شدت مضروب شده و در بیمارستان بستری‌ است. یحیی پسر جوان آقامحرم، علیرغم آنکه تمایلی به ادامه‌ راه پدر نداشته، آقامحرم را با خود به کلبه‌ جنگلی می‌برد تا هم مراقبت از او را به عهده بگیرد و هم ناگزیر مراقبت از جنگل را، اما قاچاقچیان چوب اقدامات تخریبی‌شان را ادامه می‌دهند و یحیی پایداری‌اش را

پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز از ۲۴ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۳۱ اردیبهشت ماه در تهران و تمام مراکز استان ها ادامه خواهد داشت.

سینما فلسطین، مرکز فرهنگی هنری صبا و سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مراکز نمایش دهنده فیلم ها و برنامه های جشنواره در تهران هستند.