- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

فرزاد موتمن: «سراسر شب» درامی معاصر با لحنی افسانه‌ای است

farzad-motamen

به گزارش سوره سینما [1]، فرزاد موتمن در مورد نگارش فیلم‌نامه «سراسر شب» گفت: تقریبا نگارش این اثر سینمایی به پایان رسیده است. این فیلم نامه را بسیار دوست می‌دارم چرا که برای اولین بار خودم دست به قلم شدم و خواستم چیزی را که تماماً دوست دارم به نگارش در بیاورم.

وی در ادامه گفت: یکی از ویژگی‌های این اثر سینمایی این است که قصه آن در شب می‌گذرد در نتیجه شب کلید خواهد خورد و لوکیشن‌‌هایی که محل فیلمبرداری خواهند بود در تهران هستند. البته باید اضافه کنم در این اثر سینمایی حتما عشق وجود خواهد داشت.

او همچنین در ارتباط با زمان فیلمبرداری فیلمنامه «سراسر شب» گفت: از نام فیلم مشخص است که فیلمبرداری آن در شب انجام خواهد شد به همین دلیل خیلی فصل خاصی برایم مد نظر نیست و در هر زمان می‌توان فیلمبرداری آن را آغاز کرد.

کارگردان فیلم سینمایی «شبهای روشن» در ادامه درباره تعداد کاراکتر‌های فیلمنامه‌اش گفت: این فیلم‌نامه بسیار پربازیگر است و به دلیل اینکه بخش‌هایی از آن هنوز درصدی از فیلمنامه باقی مانده و نهایی نشده است نمی‌توانم تعداد دقیقی بدهم در مورد موضع فیلم هم باید بگویم که این اثر دارای یک درام معاصر است که کما‌بیش لحنی افسانه‌ای دارد.

در کارنامه کاری فرزاد موتمن ساخت فیلم‌هایی چون «خداحافظی طولانی»، «سایه روشن»، «پوپک و مش ماشالله»، «بیداری»، «صداها»، «جعبه موسیقی»، «باج خور» و «شب‌های روشن» به چشم می‌خورد.

آخرین فیلم موتمن نیز «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» نام داشت که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. در این فیلم بازیگرانی چون فریبرز عرب نیا، سیامک صفری، آتیلا پسیانی، ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، بهاران بنی‌احمدی، آناهیتا درگاهی، روشنک گرامی، مجتبی سلمانی، شیوا کریمی، عمار تفتی و شبنم فرشادجو به ایفای نقش پرداختند.

منبع: فارس