سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱۱:۴۹ ق.ظ چاپ مطلب

تدوین «عشق نیکان» به پایان رسید

eshghe-nikan

تدوین تله فیلم «عشق نیکان» به پایان رسیده است و برای گرفتن پروانه نمایش خانگی به وزارت ارشاد رفته است.

به گزارش سوره سینما ، حسن داها تهیه کننده «عشق نیکان» با اشاره به بازیگران این تله فیلم نیز گفت: نیما شاهرخشاهی، ملیکا شریفی نیا، سولماز حصاری، علی کاظمی، بهزاد رحیم خانی،  روشنک عجمیان، شهین تسلیمی، شهربانو موسوی، مهران فهیمی و بازیگران خردسال آن محمدرضاشیرخانلو، امیرمحمد زارع،  هانی نوروزی (پسر کاپیتان مرحوم پرسپولیس)  ایفای نقش می کنند.

داها ادامه داد: در فیلم «عشق نیکان» همچنین بازیکنانی همچون محسن بنگر، مهدی طارمی ، آرش برهانی حضور دارند و مهران فهیمی به عنوان خواننده نقش آفرینی می کنند.

وی با بیان اینکه فرناز امینی کارگردانی این تله فیلم را برعهده دارد درباره داستان آن نیز گفت: «عشق نیکان» از امید به  زندگی و تلاش می گوید.پزشکان دوست نیکان را جواب کرده اند اما او به انتظار قولی که مهدی طارمی به او داده است انتظار می کشد و با بیماری اش دست و پنجه نرم می کند . نیکان پسر ۱۰ ساله  وطرفدار سرسخت نیم استقلال برخلاف میلش در تلاش است که آقای گل پرسپولیس را پیدا کند تا همکلاسی اش که سرطان دارد را خوشحال کند که در نهایت موفق می شد تا بنگر و طارمی را پیش دوستش بیاورد و …

عوامل این تله فیلم عبارتند از:

کارگردان: فرناز امینی، تصویربرداران: الیاس صفدری و اسدآتش بیگی، صدابردار: هاشم زنگی و مهدی قاسمی، طراح گریم: مهسا خوش سلوک، طراح صحنه و لباس: شیرین اتفاق،دستیار و برنامه ریز: رامین کاظمی، مدیر تولید: مصطفی امجد، منشی صحنه: مهناز درودی، مجری طرح: محمد شماعیان و نویسنده : هادی رحیمی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>