- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

اعلام زمان برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره گزارش یک نگرانی

gozaresh-yek-negarani

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره گزارش یک نگرانی ، وحید ضرابی نسب قائم مقام دومین جشنواره گزارش یک نگرانی (فیلم و عکس با موضوع آب) با علام این خبر افزود: با توجه به نامگذاری هفته اول تیرماه هرسال به عنوان هفته ملی صرفه جویی در مصرف آب، بنا بر تصمیم شورای سیاستگذاری، مراسم اختتامیه جشنواره و تجلیل از برگزیدگان در این ایام برگزار می شود.

وحید ضرابی نسب افزود: بنا بر این تصمیم، مراسم اختتامیه تمام دوره های بعدی جشنواره نیز در همین هفته برگزار می شود تا گزارش یک نگرانی هم مانند سایر جشنواره های هنر کشور دارای تقویم مشخص باشد و از طرفی تاثیرگذاری آن با توجه به فصل تابستان بیشتر شود.

قائم مقام دومین جشنواره گزارش یک نگرانی با اعلام اینکه کار انتخاب آثار در دو بخش فیلم و عکس در مراحل پایانی است گفت: با توجه به تعداد بسیار بالای آثار ارسالی کار انتخاب آثار کمی بطول انجامید اما تا پایان اردیبهشت۹۵ اسامی راه یافتگان به بخش مسابقه از سوی هیات انتخاب اعلام می شود.

ضرابی نسب ادامه داد : هیات داوران نیز در هفته آخر خرداد برگزیدگان نهایی را معرفی خواهند کرد. همچنین اسامی هیات انتخاب و داوران متعاقبا اعلام می شود..