سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱:۳۷ ب.ظ چاپ مطلب

آثار سینمایی دفاع مقدس از محدودیت پخش در اکران معاف شدند

habib-ilbeigi

حبیب ایل بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی دستور رفع محدودیت پخش و اکران آثار سینمای انقلاب ،دفاع مقدس را خواستار شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی ، حبیب ایل بیگی در نامه ای به محمد رضا فرجی مدیر کل سینمای حرفه ای خواسته است ؛ به منظور حمایت از سینمای انقلاب اسلامی ،دفاع مقدس و مقاومت در حوزه اکران با تشخیص اداره کل سینمای حرفه ای از شمول سهمیه های دفاتر پخش در اکران معاف شده تا دفاتر پخش برای اکران این آثار با محدودیت مواجه نشوند.

شایان ذکر است که سال گذشته نیز معاونت ارزشیابی از اداره کل سینمای حرفه ای خواسته بود،تا فیلم های انقلاب اسلامی،دفاع مقدس و مقاومت را جزو سهمیه دفاتر پخش محسوب نکند.

سال پیش هر دفتر پخش می توانست در طول سال ۸ فیلم را اکران کند.

امسال این محدودیت برداشته شده است اما هر دفتر طبق آیین نامه می تواند دو فیلم را همزمان اکران کند که با این بخشنامه فیلمهای انقلاب،دفاع مقدس و مقاومت از این قاعده مستثنی می باشند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>