سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۲:۲۸ ب.ظ چاپ مطلب

رونمایی از تندیس نخستین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی «سنگر»

tandis-sangar

در دومین روز از برگزاری جشنواره سراسری فیلم کوتاه دانشجویی «سنگر» از تندیس این جشنواره رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی نخستین جشنواره سراسری فیلم کوتاه دانشجویی «سنگر»، تندیس ویژه جشنواره سراسری فیلم کوتاه دانشجویی سنگر صبح امروز-چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه- توسط نقی بهمنی دبیر این جشنواره طی نشستی صمیمانه با دانشجویان و فیلمسازان شرکت کننده در این رویداد رونمایی شد.

گفتنی است؛ بر روی تندیس جشنواره سراسری فیلم کوتاه دانشجویی «سنگر» با طرحی ساده از جنس کریستال که بر پایه ای سیاه رنگ قرار گرفته است، نام جشنواره سراسری فیلم کوتاه دانشجویی سنگر و محل برگزاری آن حک شده است.

این جشنواره با محوریت موضوع دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران که از روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با برگزاری افتتاحیه ای کار خود را آغاز کرده است، روز سه شنبه ۲۸ و امروز ۲۹ اردیبهشت ماه با نمایش فیلم های راه یافته به مرحله داوری در بخش های انیمیشن، مستند، داستانی به کار خود ادامه می دهد.

همچنین فردا- پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه – نیز با نمایش ۹ فیلم در سه سانس به ترتیب از ساعت ۱۰ الی ۱۱، ۱۱.۲۰ الی ۱۲.۲۰ و ۱۳.۳۰ الی ۱۵ در سالن آفرینش دانشگاه آزاد اسلامی (واحد فیروزکوه) کار خود را دنبال خواهد کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>