- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«نینجای میوه‌ای» فیلم سینمایی می‌شود

fruit_ninja

به گزارش سوره سینما [1]، آن چه در رابطه با این خبر جالب به نظر می رسد این است که «نینجای میوه ای» سینمایی، به صورت زنده تولید خواهد شد.شرکت مستقل فیلم سازی هالفبریک که سال قبل اکشن دلهره آور و پرفروش «سان آندراس» را در اکران عمومی داشت، تهیه کننده نسخه سینمایی «نینجای میوه ای» است.خط اصلی داستان این کمدی ماجراجویانه و خانوادگی در باره تعدادی نینجا است که باید مقدار زیادی میوه را خرد کرده و در یک برنامه نمایشی ارائه کنند.

در بازی موبایلی نینجای میوه ای، هر بار برای گروه نینجاهای داستان اتفاق تازه ای می افتد. پیش بینی می شود نسخه سینمایی این بازی موفق موبایلی، تبدیل به یک مجموعه فیلم دنباله دار سینمایی شود.

مدیران شرکت فیلم سازی هالفبریک هنوز در این باره توضیح نداده اند که چرا نسخه سینمایی را به صورت زنده تهیه می کنند و نه انیمیشنی.تیم دونفره جی پی لاوین و چاد دامیانی برای کار نگارش فیلم نامه نسخه سینمایی انتخاب شده اند. آن ها فیلم نامه خود را تا دو ماه دیگر تحویل تهیه کنندگان فیلم می دهند.تا آن زمان، کارگردان فیلم هم انتخاب و معرفی می شود. قرار است کلید فیلم برداری «نینجای میوه ای» تا قبل از پایان فصل تابستان امسال زده شود.

این کمدی اکشن خانوادگی برای نمایش عمومی در ایام فصل تابستان سال ۲۰۱۷ آماده خواهد شد و از حالا، به عنوان یکی از رقبای اصلی جدول گیشه نمایش تابستانی معرفی می شود.برای این منظور، قرار است چند بازیگر سرشناس در نقش های اصلی فیلم بازی کنند. تهیه کتتدگان فیلم، در حال حاضر در حال انتخاب این بازیگران هستند.به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، احتمال زیادی وجود دارد دواین جانسن قهرمان ورزش کشتی کج به عنوان بازیگر با این پروژه همکاری کند.وی سال قبل نقش اصلی اکشن پرفروش «سان آندراس» را بازی کرد و قرار است در قسمت دوم آن هم، با شرکت فیلم سازی هالفبریک همکاری کند.

منبع: جام‌جم آنلاین