- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

راست‌گفتار به سراغ «شوهر آهو خانم» می‌رود

kazem-rast-goftar

به گزارش سوره سینما [1]، کاظم راست‌گفتار کارگردان فیلم‌های سینمایی چون «عروس خوش‌قدم» و «داماد خوش‌قدم»‌، درباره فیلم سینمایی «آشوب» که آخرین ساخته وی در سینما است،‌ گفت:‌ ابتدا باید بگویم که وقتی فیلم به پایان رسید و آن را مشاهده کردم به نظر خودم یک اثر متفاوت شده است و واقعاً هر آنچه که طی این مدت تجربه کرده‌ام و انرژی داشته‌ام به پای «آشوب» ریختم امیدوارم که آنچه که در نظر داشتم به قول معروف همانطور از آب درآمده باشد و مورد توجه مخاطبین قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: مدت زمان قابل توجهی است که از دریافت پروانه نمایش فیلم سینمایی «آشوب»‌، می‌گذرد در واقع فروردین ماه پروانه نمایش این اثر سینمایی صادر شد و خدا را شکر به لحاظ ممیزی نیز فیلم با مشکل مواجه نشد. در حال حاضر نیز در تدارک اکران «آشوب»‌ به سر می‌بریم و با شرکت‌های پخش مختلف نیز در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم شاهد یک اکران خوب باشیم.

او همچنین گفت: داوطلب برای پخش این اثر سینمایی زیاد داریم اما به طور همزمان با ۲ الی ۳ شرکت پخش رایزنی می‌کنیم.

راست‌گفتار با نگاه انتقادی تلاش برای اکران بخشی از آثار سینمایی در زمان‌های خاص و ویژه گفت:‌ زمانی که نوبت به اکران عید فطر و یا ایام نوروز می‌رسد یکسری کارهای سفارشی که دوست دارند به هر قیمتی کارشان اکران شود پیش می‌آید و روند کار از حالت معمولی اکران یک فیلم سینمایی سالم خارج می‌شود. با توجه به اینکه این اثر سینمایی را بسیار در شرایط و فضای سالم ساخته‌ام، سالم نیز آن را به مرحله اکران برسانم. ما اثری ساختیم که حاشیه برایمان اهمیت ندارد. توجه داشته باشید که برخی از آثار سینمایی که به فروش می‌رسند، بخشی از فروش و دیده شدنشان به دلیل حاشیه‌هایی است که دارند یا تبلیغ آنها در برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای. «آشوب»‌ بدون حاشیه تا اینجا پیش آمده است. «آشوب»‌ قطعاً تابستان اکران می‌شود.

کارگردان فیلم سینمایی «زنان ونوسی، مردان مریخی»، درباره فعالیت‌های اخیرش اظهار کرد: در حال حاضر مشغول به پیش‌تولید و آماده‌سازی یک سریال به نام «شوهر آهو خانم»‌، برای شبکه نمایش خانگی هستم. این کتاب نویسنده‌اش علی‌محمد افغانی بود از خود نویسنده امتیاز کتاب را خریداری کردیم و در حال حاضر نگارش فیلمنامه نیز در حال تکمیل است. این کتاب نیز طرفداران زیادی دارد و هنوز سالانه تعداد زیادی از آن منتشر می‌شود.

وی در ادامه افزود: شخصیت‌های اصلی این سریال یک خانم است، اما کاراکترهای زیادی را در آن شاهد خواهیم بود و قرار است این فیلمنامه در ۳۰ قسمت برای مخاطبین در شبکه نمایش خانگی ساخته شود. در حال حاضر برخی از قراردادها را بسته‌ایم و اگر همه چیز طبق روال پیش برود به امید خدا شهریور ماه فیلمبرداری «شوهر آهو خانم» را کلید خواهیم زد. برای این فیلمنامه ۱۸۰۰ دقیقه فیلمبرداری با کیفیت در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس