- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

جشنواره فیلم مدافعان حرم امشب پایان می‌یابد

modafean-haram

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی نخستین جشنواره فیلم مدافعان حرم، نخستین جشنواره فیلم مدافعان حرم امشب-دوشنبه ۱۰ خرداد ماه- با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف پایان می یابد.

در ابتدای آیین اختتامیه نخستین جشنواره فیلم مدافعان حرم حمید یادروج دبیر نخستین جشنواره فیلم مدافعان حرم گزارشی از روند برگزاری جشنواره ارائه خواهد کرد.

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه سخنران اصلی مراسم خواهد بود و ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان مطرح سینمای ایران و رئیس هیئت داوران این جشنواره نیز بیانیه هیات داوران را قرائت خواهد کرد.

در این مراسم چهره‌های مطرح کشور و لشکری به پاس قدردانی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم حضور می‌یابند.

اجرای موسیقی توسط علیرضا افتخاری و محمد یاوری نیز از دیگر بخش‌های آیین اختتامیه نخستین دوره جشنواره فیلم مدافعان حرم است.

اجرای این مراسم را نیز محمدجعفر خسروی برعهده دارد که از ساعت ۲۰ در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره فیلم مدافعان حرم امشب با اهدای لوح تقدیر و جایزه در بخش های کلیپ و نماهنگ و مستند به کار خود پایان می دهد. گفتنی است تعداد ۶ نامزد در بخش بهترین کلیپ و نماهنگ و تعداد ۵ نامزد در بخش بهترین فیلم مستند، ۵ نامزد در بخش بهترین کارگردانی مستند معرفی شده اند.