- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

بازگشت تخت گاز سری جدید «تخت گاز»!

top-gear

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از بی‌بی‌سی، کریس اوانز مجری جدید برنامه پیش از این گفته بود که کمتر از ۵ میلیون بیننده برای قسمت اول این برنامه ناامیدکننده است.

قسمت پایانی فصل پیشین «تخت گاز» که با اجرای جرمی کلارکسون ماه ژوئن سال ۲۰۱۵ نمایش داده شد،  ۵.۳ میلیون بیننده داشت. البته ناگفته نماند که «تخت گاز» همچنان در زمان پخش پربیننده‌ترین برنامه بی‌بی‌سی بود.

در فصل جدید برنامه «تخت گاز» کریس اوانز جایگزین جرمی کلارکسونی شد که کلیدی‌ترین نقش را در موفقیت برنامه داشت. کلارکسون در فصل پیشین برنامه به دلیل درگیری فیزیکی با یکی از تهیه‌کنندگان از «تخت گاز» کنار گذاشته شد.

«تخت‌گاز» یکی از برنامه‌های مهم بی‌بی‌سی جهانی است و سالانه میلیون‌ها دلار سوددهی دارد، بنابراین در روزهای آتی توجه بسیاری به این برنامه و اقبال بینندگان از آن خواهد داشت.

در هر صورت تعداد بینندگان قسمت اول فصل جدید «تخت‌گاز» از میانگین تماشاگران سری قبلی «تخت گاز» با اجرای کلارکسون، می و هاموند بیشتر بود. اما باید به این موضوع توجه کرد که با توجه زیاد رسانه‌ها به این برنامه پس از اخراج کلارکسون انتظار آن می‌رفت که بسیاری مشتاق دیدن فصل جدید برنامه بدون مجریان پیشین آن باشند.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا پس از دیدن فصل جدید برنامه با چهره‌های جدید بینندگان مشتری تماشای آن می‌شوند یا به این نتیجه می‌رسند که «تخت گاز» دیگر برنامه محبوب آن‌ها نیست.

اوانز در این برنامه کلارکسون را با این جمله هدف یک شوخی قرار داد: «ما در این برنامه دیگر درباره تهیه‌ غذا شوخی نمی‌کنیم.» کلارکسون با تهیه‌کننده برنامه به دلیل سرد بودن غذا درگیر شده بود.

فصل تازه «تخت گاز» بسیاری از بخش‌های فصول پیشین برنامه را حفظ کرده است. کریس اوانز و مت لبلانک بازیگر آمریکایی سریال «فرندز» چهره‌های اصلی سری جدید «تخت گاز» هستند.

منبع: خبرآنلاین