- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

حبیب والی‌نژاد: «ایستاده در غبار» را وقف آزادی حاج احمد متوسلیان می‌کنیم

istade7

به گزارش سوره سینما [1]، حبیب والی‌نژاد تهیه‌کننده «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در درباره زمان اکران این فیلم سینمایی اظهار کرد: جلسه روز دوشنبه شورای صنفی نمایش ما را غافلگیر کرد چراکه فکر نمی‌کردیم حداقل تا سه هفته آینده زمان اکران‌مان فرا برسد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تعطیلات نیمه خرداد را پیش رو داریم، ضمن هماهنگی با شورای صنفی تصمیم گرفتیم که فیلم را در آغاز ماه مبارک رمضان و از چهارشنبه هفته آینده (۱۹ خردادماه‌) اکران کنیم.

تهیه‌کننده «ایستاده در غبار» جلو افتادن زمان اکران این فیلم را به فال نیک گرفت و گفت: در هفته‌های گذشته اتفاقات زیادی افتاده و جامعه را با حاج احمد متوسلیان آشنا کرده است. گفتگوهای وزیر محترم دفاع و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره زنده بودن ایشان امید زیادی را در دل ما روشن کرده است.

والی‌نژاد در پایان با اشاره به کمپین درخواست برای آزادی حاج احمد متوسلیان که در فضای مجازی راه افتاده است نیز بیان کرد: اگر این کمپین بتواند تاثیری در جلب نظر سیاست‌مداران و دغدغه‌مندان به روشن شدن وضعیت مبهم ۳۰ و چند ساله ایشان داشته باشد، با کمال افتخار «ایستاده در غبار» را وقف این حرکت مردمی خواهیم کرد؛ چنانکه در این زمینه برنامه‌های ویژه‌ای داریم و از کمپین مردمی freemotevaselian# نیز حمایت می‌کنیم.

«ایستاده در غبار» علاوه بر حضور موفق در سی و چهارمین جشنواره فجر، با ستایش جمعی از اهالی سینما و منتقدان روبرو شد و توانست جایزه بهترین فیلم جشنواره فجر را دریافت کند.

این فیلم به تهیه‌کنندگی حبیب‌اله والی‌نژاد و با فیلمنامه محمدحسین مهدویان تولید شده و محصول سازمان هنری و رسانه‌ای «اوج» است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: احمد که عصیان نوجوانی‌اش را در سکوت گذرانده، فرمانده لشگری می‌شود که باید در دروازه‌های خرمشهر با دشمن بجنگند اما سرنوشت او فرسنگ‌ها دور از مرز ایران رقم می‌خورد….

کانال تلگرامی رسمی فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» با انتشار عکس‌ها، مطالب و تیزرهای جدید از آدرس http://telegram.me/istadedarghobar [2]  در دسترس عموم علاقمندان است.

منبع: مهر