- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

آغاز پیش‌فروش بلیت «ایستاده در غبار» در چهار پردیس سینمایی

istade-dar-ghobar

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از مدیر رسانه‌ای فیلم، «ایستاده در غبار» در حالی از چهارشنبه هفته آینده (۱۹ خردادماه) روی پرده سینماهای کشور می‌رود که پیش‌فروش بلیت‌های این فیلم از صبح امروز (۱۲ خردادماه) و یک هفته مانده تا اکران عمومی آغاز شده است.

تاکنون پردیس‌های سینمایی کورش، آزادی، زندگی و ملت پیش‌فروش بلیت «ایستاده در غبار» برای دو روز اول اکران را آغاز کرده‌اند و به زودی، سینماهای دیگر تهران و سینماهای شهرستان به این جمع اضافه خواهند شد.

علاقمندان می‌توانند بلیت‌ «ایستاده در غبار» را از روی سایت این چهار سینما و یا سایت سینماتیکت خریداری کنند.

بر اساس این گزارش، «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان از چهارشنبه هفته آینده (۱۹ خردادماه) در سرگروه «زندگی» روی پرده سینماهای کشور خواهد رفت.

این فیلم علاوه بر حضور موفق در سی و چهارمین جشنواره فجر، با ستایش جمعی از اهالی سینما و منتقدان روبرو شد و توانست جایزه بهترین فیلم جشنواره فجر را دریافت کند.

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به تهیه‌کنندگی حبیب‌اله والی‌نژاد و با فیلمنامه محمدحسین مهدویان تولید شده و محصول سازمان هنری و رسانه‌ای «اوج» است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «احمد که عصیان نوجوانی‌اش را در سکوت گذرانده، فرمانده لشگری می‌شود که باید در دروازه‌های خرمشهر با دشمن بجنگند اما سرنوشت او فرسنگ‌ها دور از مرز ایران رقم می‌خورد…».

کانال تلگرامی رسمی فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» با انتشار عکس‌ها، مطالب و تیزرهای جدید از آدرس http://telegram.me/istadedarghobar [2] در دسترس عموم علاقمندان است.