- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

ملکه «بازی تاج و تخت» در آرزوی تصاحب نقش «مامور ۰۰۷»

emilia-clarke

به گزارش سوره سینما [1]، امیلیا کلارک ستاره سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» هم به کمپین کسانی پیوست که معتقدند بهتر است مامور ۰۰۷ بعدی زن باشد و به عنوان رقیب جیمز باند، خودش را نامزد بازی در نقش «جین باند» اعلام کرد. بازیگر ۲۹ ساله انگلیسی از لئوناردو دی کاپریو به عنوان بازیگر نقش مقابل خود نام برده است.

کلارک در تازه‌ترین مصاحبه خود با نشریه انگلیسی «دیلی استار» با اشاره به فهرست آرزوهایش گفته: «کلی رویای تحقق‌نیافته دارم. آرزو دارم بتوانم نقش جین باند را بازی کنم. و دلم می‌خواهد لئوناردو دی کاپریو نقش مقابلم را بازی کند. کم‌ترین شکی ندارم.»

بازیگر ۲۹ ساله که از جمعه آینده (سوم ژوئن) با درام سینمایی «من قبل از تو» (Me Before You) به سالن‌های سینمای سراسر ایالات متحده و کانادا می‌آید، برای اولین بار در نقش اصلی یک فیلم عاشقانه ظاهر شده است.

کلارک در حالی از آرزوی قلبی خودش برای بازی در نقش مامور ۰۰۷ پرده برداشته که جیلیان اندرسن ستاره تریلر علمی-تخیلی «پرونده‌های مجهول» به تازگی در صفحه توییتر خود، از پوستری که یکی از هوادارانش او طراحی کرده و او را در لباس مامور ۰۰۷ بعدی به نمایش گذاشته، رونمایی کرد. اندرسن در توضیح این پوستر نوشته: «این باند است؛ جین باند.»

هرچند، اغلب افراد از ایده تغییر جنسیت شخصیت باند خوش‌شان نمی‌آید. کاترین شورد دبیر سرویس سینمای گاردین در سرمقاله خود می‌نویسد: «وقتش نرسیده قهرمانان زن جدیدی خلق کنیم، به جای این که صرفا به قدیمی‌های فراک‌پوش بچسبیم؟»

این کمپین همزمان با اوج گرفتن گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب بازیگر نقش مامور ۰۰۷ در فیلم بعدی جیمز باند به راه افتاده است. سم مندس کارگردان دو قسمت قبلی این فرنچایز جاسوسی محبوب به تازگی اعلام کرد که به‌هیچ‌وجه قصد ساخت فیلم بعدی جیمز باند را ندارد و کارش با ماجراجویی‌های مامور ۰۰۷ به پایان رسیده است.

منبع: آی سینما