- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

ماجرای فیلم برداری دوباره «جنگ ستارگان» جدید چیست؟

star-wars

به گزارش سوره سینما [1]، اولین بار در ماه دسامبر بود که شنیده شد این کمپانی از برخی از صحنه های قسمت دوم تریلوژی تازه «جنگ ستارگان» راضی نیست.

بیانیه رسمی کمپانی والت دیزنی، پایان بخش شایعات مختلفی است که طی این چند ماه در سطح وسیعی در رسانه های گروهی مطرح شده بود.

قسمت دوم از سه گانه سوم این مجموعه فیلم، با نام «جنگ ستارگان: یک خوشگذران» به نمایش عمومی در خواهد آمد و هنوز معلوم نیست کدام صحنه های آن قرار است دوباره فیلم برداری شود.

مدیران کمپانی والت دیزنی علت فیلم برداری مجدد صحنه هایی از فیلم را، مهم بودن این مجموعه فیلم واهمیت داشتن آن برای عموم تماشاگران سینما عنوان کرده است.

آن ها می گویند موفقیت کلان و دور از انتظار «جنگ ستارگان: نیرو بیدار می شود» به آن ها نشان داد که باید فیلمی در خور تماشاگران فهیم امروزی تولید کنند.

با وجود فیلم برداری دوباره تعدادی از صحنه های قسمت تازه این مجموعه فیلم، تغییری در زمان نمایش عمومی آن ایجاد نشده و در همان زمان تعیین شده قبلی به روی پرده سینماها خواهد رفت.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، قبل از این اعلام شده بود این فیلم برای تاریخ ۱۶ دسامبر سال جاری میلادی آماده نمایش عمومی در می شود. فیلم همزمان با آمریکای شمالی، در بقیه کشورهای دنیا هم اکران خواهد شد.

گارت ادواردز امر کارگردانی فیلم را به عهده دارد. گفته شده کریستوفر مک کواری فیلم نامه نویس مطرح سینما، در کار فیلم برداری دوباره صحنه های فیلم با سازندگان آن همکاری دارد.

«جنگ ستارگان: نیرو بیدار می شود» در روزهای پایانی سال گذشته میلادی به روی پرده سینماها رفت. فروش ۹۳۶ میلیون دلاری این اکشن علمی تخیلی در آمریکای شمالی، آن را به عنوان پرفروش ترین فیلم کل تاریخ سینمای این منطقه معرفی کرد.

منبع: جام جم آنلاین