- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«ماه عسل» امسال قصه محور است + تیزر

MaheAsal

به گزارش سوره سینما [1] ، قسمت اول این برنامه دوشنبه ۱۷ خرداد روی آنتن می رود و مانند سنوات سابق به مرور و پیگیری برخی سوژه های مهم سال گذشته اختصاص دارد و «ماه عسل۹۵» به نوعی با این اتفاق به استقبال ماه مبارک رمضان می رود.

آرش ظلی پور یکی از اعضای اصلی تیم تولید و برنامه ریز «ماه عسل» درباره جزئیات این برنامه می گوید: گروه محتوایی تمام تلاششان را کردند تا برای امسال سوژه هایی را انتخاب کنند که جذاب تر باشد و قصد داریم رویکرد برنامه امسال را به سمت قصه محوری ببریم و تمرکزمان را بیشتر روی روایت سوژه ها بگذاریم . سال قبل «ماه عسل» بیشتر «موضوع محور» بود و با انتخاب موضوعاتی که برگرفته از اتفاقات مهم جامعه بود ، میهمانان مرتبط را به برنامه دعوت می کردیم اما امسال رویکردمان با کمی تفاوت ، فقط و فقط در خصوص قصه آدمهاست.

او می گوید درحوزه ساخت مستندهای مرتبط با سوژه ها تلاش های بسیاری توسط تیم تولید انجام شده و اضافه میکند: برای ساخت این مستندها و آیتم ها از ماه های گذشته ، گروه سفرهای بسیاری به شهرهای مختلف کشورمان داشتند و سعی شده از طریق این مستندها به جزئیات دقیق و قابل استناد بیشتری از زندگی سوژه ها دست پیدا کنیم.

بنا به اعلام روابط عمومی برنامه ماه عسل ۹۵ از دوشنبه هر روز ساعت ۱۹ به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

[پخش کننده ویدئو]

لینک دانلود: تیزر «ماه عسل» [2]