- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

۲۰ خرداد، آخرین مهلت ارسال آثار به بخش «جلوه‌گاه نور» جشنواره فیلم مقاومت

moghavemat-fest

به گزارش سوره سینما [1] ، روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر افزود: ستاد برگزاری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در اقدامی هدفمند به منظور گردآوری و ثبت تصویری خاطرات و دلگفته‌های خانواده‌های شهیدان بویژه پدران و مادران شهدا و تهیه گنجینه‌های غنی، معنوی و ارزشمند و حفظ، ثبت و ضبط یاد و خاطره این عزیزان اقدام به برگزاری مسابقه نموده است.

بخش جلوه‌گاه نور که تاکنون با استقبال سینماگران و علاقمندان روبرو شده در قالب دو بخش (حرفه‌ای و مردمی) طراحی شده است. در بخش حرفه‌ای فیلمسازان حرفه‌ای حوزه سینما و در بخش مردمی هم همه علاقمندان( پیر و جوان- کوچک و بزرگ- روستایی و شهری) با هر گونه امکان ثبت و تصویر(مویابل- دوربین‌های غیرحرفه‌ای) می‌توانند با موضوع پدران و مادران شهید فیلم بسازند.

لازم به ذکر است که بخش جلوه‌گاه نور جشنواره مقاومت هر دوره بر اساس مصوبه شورای سیاستگذاری به موضوع خاص اختصاص می‌یابد که در این دوره ویژه مستندهای مرتبط با مادران و پدران شهداست.

بی‌تردید نقش و جایگاهی که این عزیزان در تربیت و پرورش اسطوره‌های نظام و شهدا داشته‌اند قابل وصف نیست. پیش‌بینی بخشی به این موضوع کمک می‌کند تا شناخت جامعه نسبت به نقش این عزیزان- سبک وشیوه‌های تربیتی- الگوهای رفتاری و کانون‌های عاطفی بیشتر و افزون‌تر شود.

گفتنی است، علاقمندان می‌توانند تا ۲۰ خردادماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی: تهران- خ سمیه- خ خاقانی- کوچه طبرسی- پلاک ۶- طبقه دوم- واحد ۲ ارسال نمایند و  جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس‌های ۸۸۸۲۶۲۹۶- ۸۸۸۲۶۳۷۵ تماس حاصل نمایند. همچنین، اطلاعات تکمیلی روی سایت جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به آدرس: moqavematfilmfest.ir [2] قرار دارد.