- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

فروش پائین جدیدترین فیلم آل پاچینو شگفتی‌ساز شد!

Misconduct

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از گاردین «سوءرفتار» یک تریلر حقوقی با بازی ستارگان سرشناس دنیای سینما آل پاچینو و آنتونی هاپکینز در سینماهای انگلستان به نمایش درآمد و با فروش ناامیدکننده کمتر از ۱۰۰ پوند به کار خود پایان داد.

این فیلم که با بودجه‌ای ۱۱ میلیون دلاری ساخته شده است، تنها بر پنج پرده سینما نمایش داده شد و در مجموع ۹۷ پوند فروش داشت. به این ترتیب میانگین فروش فیلم در هر سالن ۱۹٫۴ پوند بود.

«سوءرفتار» به کارگردانی شینتارو شیموساوا در جلب نظر منتقدان سینمایی هم ناموفق بود. برای نمونه منتقد نشریه آبزرور یک ستاره به فیلم داد و درباره آن نوشت: «می‌توان این فیلم را در مدارس فیلمسازی نمایش داد تا دانشجویان بیاموزند اینگونه نباید فیلم بسازند.»

با در نظر گرفتن این موضوع که قیمت هر بلیت در سالن‌های نمایش فیلم ۶٫۲ پوند است، به این نتیجه می‌رسیم که فیلم جدید پاچینو و هاپکینز در هر سالن تنها چهار تماشاگر داشته است. «سوءرفتار» همزمان با نمایش در این سالن‌ها در سرویس‌های استریم ویدئو در منازل نیز قابل دریافت شد.

جاش دوهامل، آلیس ایو، جولیا استایلز و مالین آکرمن دیگر بازیگران این فیلم هستند. این فیلم در ابتدای امر «آنسوی فریب» نام داشت، اما در طول ساخت فیلم تصمیم بر آن شد که نام فیلم تغییر کند.

منبع: خبرآنلاین