- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

برپایی بخش دانشجویی «جشنواره فیلم سلامت» با همکاری وزارت بهداشت

jashnvareh-film-salamat

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم سلامت، ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره فیلم سلامت و حسام الدین علامه مدیر کل فرهنگی معاونت دانشجویی وزارت بهداشت، قرارداد همکاری برگزاری بخش دانشجویی جشنواره فیلم سلامت را امضاء کردند.

همکاری در اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده در سطح دانشگاه های کل کشور اعم از وزارت علوم، دانشگاه آزاد، دانشگاه های علوم پزشکی، کمک به جذب و انتخاب آثار دانشجویی، همکاری در برگزاری بخش دانشجویی از جمله موارد این تفاهم نامه است.

بر اساس این تفاهم نامه، اداره کل فرهنگی معاونت دانشجویی وزارت بهداشت در بخش مردمی جشنواره فیلم سلامت نیز با این رویداد سینمایی همراه خواهد بود.

بخش دانشجویی یکی از بخش های جشنواره فیلم سلامت است که در آن دانشجویان با ارسال آثار مستند، کوتاه، پویانمایی و نماهنگ با یکدیگر به رقابت به پردازند.در بخش دانشجویی، به هر کدام از آثار مستند، کوتاه، پویانمایی و نماهنگ، سه جایزه اختصاص داده شده است.

متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند با مراجعه به سامانه جشنواره به آدرس  www.honarsalamat.ir [2] نسبت به دریافت فرم تقاضا اقدام کرده و تا مهلت زمان تعیین شده نسخه بازبینی را همراه با تکمیل شده فرم تقاضا به دبیرخانه تحویل دهند.

در بخش مردمی نیز جوایز ویژه ای شامل ۱۰۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای آثار برگزیده و یک دستگاه خودرو برای اثر برتر در نظر گرفته شده است.

نخستین دوره جشنواره ملی فیلم سلامت با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ با ریاست دکتر سیدمحمد هادی ایازی و دبیری دکتر ابراهیم داروغه زاده از ۳۰ مرداد تا اول شهریورماه برگزار خواهد شد.