- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

جواد رضویان داوران دومین جشنواره «گزارش یک نگرانی» را معرفی کرد

Gozareshe yek negarani

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از مدیر امور رسانه ای دومین جشنواره «گزارش یک نگرانی» ،جواد رضویان با اشاره به اتقبال هنرمندان از این جشنواره گفت: با توجه به اهمیت بالای موضوع آب در زندگی و نگرانی هایی که از بابت آینده بحرانی آن وجود دارد و همچنین استقبال بالای مردمی از جشنواره فیلم و عکس گزارش یک نگرانی، با پیشنهاد اعضای شورای سیاستگذاری تصمیم گرفته شد بزرگان عرصه سینمای ایران به داوری آثار بخش مسابقه بپردازند.

سید جواد رضویان افزود: خوشبختانه با همراهی اساتید سینما، توانستیم به ترکیب بسیار ایده آل و تحسین برانگیزی بر ای داوری جشنواره برسیم که این موضوع، حساسیت بالا و دغدغه همیشگی هنرمندان ما را نسبت به موضوع آب نمایان می کند.

وی ادامه داد : داریوش فرهنگ، احمدرضا درویش، محمدحسین لطیفی، مهدی پاکدل و مجید رجبی معمار ۳۰ اثر انتخاب شده برای بخش فیلم را داوری می کنند وعلیرضا زرین دست، ساعد نیک ذات و علی نیک رفتار به داوری ۷۰ اثر انتخاب شده برای بخش عکس خواهند نشست.

رضویان افزود همچنین برنامه ریزی ها برای برگزاری اختتامیه جشنواره و معرفی برگزیدگان، گالری عکس و نمایش فیلم های برگزیده در حال انجام است.

پیش از این هیات انتخاب بخش فیلم متشکل از ناصر کریمان، محمدصادق مرکبی، احسان کاوه، جواد مزدآبادی و وحید ضرابی نسب و هیات انتخاب بخش عکس شامل امیر عبدالحسینی، مهدی دلخواسته و آرش صادقی آثار منتخب را برای بخش مسابقه برگزیده بودند.

دومین جشنواره «گزارش یک نگرانی» توسط شرکت آب و فاضلاب استان تهران و حمایت شرکت آسان پرداخت برگزار می شود.