- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

بازدید قالیباف، کیمیایی و هنرمندان از نمایشگاه عکس‌ «ایستاده در غبار»

istade-honarmandan

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از مدیر رسانه‌ای فیلم، محمدباقر قالیباف که شب گذشته (دوشنبه ۲۴ خردادماه) برای نشستی با هنرمندان حوزه‌های مختلف به خانه هنرمندان ایران رفته بود، پیش از نشست از نمایشگاه عکس «ایستاده در غبار» بازدید کرد.

علاوه بر شهردار تهران، مسعود کیمیایی، لوریس چاکناواریان، سیف‌اله صمدیان، محمود صلاحی، هادی ایازی، محمد سریر، عبدالحسن مختاباد، اکبر زنجان‌پور، منوچهر والی‌زاده، پولاد کیمیایی، بهروز افخمی، سیروس الوند، اصغر همت، علیرضا غفاری وجمع دیگری از هنرمندان از این نمایشگاه عکس دیدن کردند.

نمایشگاه عکس‌های فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» روز گذشته (جمعه ۲۱ خردادماه) در تالار پایین خانه هنرمندان ایران افتتاح ‌شد و تا دوم تیرماه از ساعت ۱۴ تا ۲۰، پذیرای علاقمندان است.

بر اساس این گزارش، سحاب زری‌باف مدیر عکاسی فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» است. او عکاسی فیلم‌هایی مانند «پل خواب»، «اشباح»، «زمهریر»، «ندارها»، «بیداری» و «دل شکسته» را برعهده داشته است.

سیمرغ بهترین عکس از سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، تندیس عکاس برگزیده شانزدهمین جشن خانه سینما و… از جمله افتخارات سحاب زری‎باف است.

«ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان از چهارشنبه هفته گذشته روی پرده سینماهای کشور رفته است.

این فیلم علاوه بر حضور موفق در سی و چهارمین جشنواره فجر، با ستایش جمعی از اهالی سینما و منتقدان روبرو شد و توانست جایزه بهترین فیلم جشنواره فجر را دریافت کند.

کانال تلگرامی رسمی فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» با انتشار عکس‌ها، مطالب و تیزرهای جدید از آدرس telegram.me/istadedarghobar [2] در دسترس عموم علاقمندان است. همچنین سایت www.istadehdarghobar.ir [3] نیز سایت رسمی این فیلم سینمایی است.