- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«۵۰ کیلو آلبالو» دوباره به سینماها برگشت!

50-kiloo-albaloo

به گزارش سوره سینما [1] ، علی رغم اینکه چندی پیش وزیر ارشاد بعد از تماشای فیلم «۵۰ کیلو آلبالو» در اعتراض به محتوای این فیلم گفته بود: اعطای پروانه نمایش به این فیلم از اشتباهات بزرگ شورای پروانه نمایش بود؛ چرا که این فیلم فروپاشی و سقوط خانواده را ترویج می‌کند و با آرایش نامناسب بازیگران الگوی نامناسبی ارائه می‌دهد ولی به تازگی سینما تیکت اقدام به فروش بلیط های این فیلم در سینماهای برخی شهرستان ها کرده است که باید منتظر اقدام مسئولین در این زمینه بود.

این اقدام سایت سینما تیکت در حالی انجام می شود که حبیب ایل بیگی، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی نیز درباره تمدید زمان اکران این فیلم گفته بود: نمایش «۵۰ کیلوآلبالو» در تهران تمام شده و با ادامه نمایش آن موافقت نشده است. همچنین ابلاغ کردیم فیلم هر کجای دیگری که نمایش دارد؛ باید نمایش آن متوقف شده و فیلم از سینماها جمع‌آوری شود.

داستان این فیلم از مجلس عروسی مرجان آغاز میشود. در میانه های عروسی ماموران برای دستگیری داماد خلافکار وارد می شوند و میهمانان هم فرار می کنند. در این میان ریختن آب آلبالو روی پیراهن داوود باعث آشنایی ناگهانی او و آیدا می شود و اتفاقات ناخواسته ای برای آنها می افتد.

این فیلم بعد از اکران عمومی با واکنش تند رسانه ها نسبت به مضمون ضداخلاقی و ضدارزشی مواجه شد؛ اعتراضی که در نهایت باعث شد که شخص وزیر ارشاد خود دستور توقف اکران آن را صادر کند.

منبع: نسیم آنلاین [2]