- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

بازگشت قهرمان لگویی باز هم به تاخیر افتاد

the lego movie 2

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از ورایتی، در حالی که ابتدا اعلام شده بود قسمت بعدی «فیلم لگو» ماه می ۲۰۱۷ راهی سینماها می‌شود، نمایش آن یک سال عقب افتاد و به ماه می ۲۰۱۸ موکول شد و حالا بار دیگر اکران آن تا ۸ فوریه ۲۰۱۹ به تاخیر افتاده است.‌

هیچ دلیل رسمی برای این تاخیر اعلام نشده و تنها اعلام شده «ادامه فیلم لگو» فوریه ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. نامی که برای این فیلم انتخاب شده یعنی «ادامه فیلم لگو»‌ نیز عجیب است. این در حالی است که قسمت نخست این فیلم که با اقبال زیادی روبه رو شد فوریه ۲۰۱۴ در سینماها به نمایش درآمده بود.

یکی از فیلم‌های جانبی این مجموعه «فیلم لگو بتمن» است که قرار است ۱۰ فوریه ۲۰۱۷ به نمایش درآید. به نظر می‌رسد ماه فوریه ماه مناسب سازندگان فیلم‌های لگویی است. یک فیلم جانبی دیگر از این مجموعه اما با عنوان «فیلم لگو نینجا» قرار است سپتامبر ۲۰۱۷ اکران شود.

در هر حال کمپانی برادران وارنر امیدوار است تا بتواند همان موفقیت فیلم اصلی را با هر یک از این فیلم‌ها تکرار کند. فیلم اصلی ۴۶۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد؛ در حالی که با بودجه ۶۰ میلیون دلاری ساخته شده بود.

آنچه مسلم است کارگردان و نویسنده قسمت اصلی یعنی کریس میلر و فیل لرد بار دیگر سکان این فیلم را در دست ندارند زیرا آنها بسیار مشغول هستند و باید فیلم «هان سولو» را برای لوکاس فیلم/دیزنی بسازند و هم‌زمان انیمیشن «اسپایدر من» را برای سونی آماده کنند. آنها کارگردانی هر دو فیلم را برعهده دارند.

این در حالی است که لرد و میلر فیلمنامه «ادامه فیلم لگو» را نوشته‌ و کارگردانی آن را به عهده راب شارب گذاشته‌اند تا نخستین تجربه کارگردانی‌اش را با این فیلم ثبت کند. او پیش از این نویسنده و کارگردان و تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی بوده است.

کمپانی برادران وانر تاریخ نمایش چند فیلم خود را تغییر داده که فیلم «تا شب زنده بمان» بن افلک از اکتبر به ژانویه ۲۰۱۷ از جمله آنهاست.

منبع: مهر