- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

سوپرمن تلویزیون کیست؟

tyler-hoechlin

به گزارش سوره سینما [1]، کمپانی های دی سی و برادران وارنر خیلی سریع تصمیم گرفتند که دنیای ابرقهرمانی آثار تلویزیونی و سینمایی‌شان با هم متفاوت باشد. تصمیمی که مارول و دیزنی دقیقا بر عکس آن عمل کردند. حالا آنها شاید برای اولین بار در تاریخ، همزمان دو سوپرمن دارند. یکی با بازی هنری کویل روی پرده نقره ای و یکی هم با بازی تایلر هوئچلین در جعبه جادو.

چندی پیش سازندگان سریال «سوپر گرل» اعلام کرده بودند که در فصل جدید این سریال، قرار است پسر عموی سرشناس این ابرقهرمان زن، یعنی «سوپرمن» هم حاضر باشد. همین خبر یک خطی باعث گمانه زنی های بسیاری شد اما روز گذشته بالاخره از بازیگر این نقش رونمایی شد تا گمانه زنی‌ها و شایعات هم به پایان خودش برسد.

تایلر هوئچلین بازیگر سریال «تین ولف» در حالی برای نقش مهم و با سابقه سوپرمن انتخاب شده که پیش از وی چهره هایی چون کریستوفر ریو، براندن روث و هنری کویل در قامت این ابرقهرمان مشهور ظاهر شده بودند. این نخستین بار نیست که هوئچلین در یک اثر بر مبنای کامیک بوک ها حاضر شده است. او در سال ۲۰۰۲، در فیلم «جاده ای به سوی تباهی» سم مندس، نقش پسر نوجوان تام هنکس را بازی می کرد. جالب است بدانید بازیگر جدید نقش سوپرمن در مقطعی نامزد بازی در نقش «بتمن» هم بود! هر چند آن نقش در نهایت به بن افلک رسید.

فصل جدید سریال «سوپرگرل» از پاییز امسال، دوشنبه ها روی آنتن شبکه CW می رود.

منبع: فیلم‌نت نیوز