- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«رسوایی۲» پرفروش ترین فیلم اکران دوم نوروزی

rosvayee

به گزارش سوره سینما [1]، فیلم سینمایی «رسوایی۲» ساخته مسعود ده‌نمکی در شرایطی هفتمین هفته اکران خود را پشت سر می‌گذارد که هم اینک فروش فیلم از مرز ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان گذشته است و این فیلم توانسته است عنوان پرفروش ترین فیلم اکران دوم نوروزی را به خود اختصاص دهد.

فیلم های «مرگ ماهی» (روح الله حجازی)، «دلبری» (دهقانی اشکذری)، «خنده های آتوسا» (علیرضا فرید)، «یک دزدی عاشقانه» (امیرشهاب رضویان)، «اژدها وارد می شود» (مانی حقیقی) در اکران دوم نوروزی قرار گرفتند این فیلم‌ها هیچ یک نتوانستند به فروش مناسب دست یابند. تنها فیلم «رسوایی۲» گوی سبقت را از دیگر فیلم‌ها ربود و توانست نظر مخاطب را به خودجلب کند. در میان فیلم های اکران شده در اکران دوم نوروزی فیلم کمدی «یک دزدی عاشقانه» هم نتوانست نظر مخاطب را جلب کند.

فیلم سینمایی «رسوایی ۲» بیلبرد شهری در اختیار نداشت و از تبلیغات ماهواره ای نیز بهره نبرد و تنها به صورت محدود تبلیغاتی در رسانه ملی دارد.

براساس فروش فیلم های اعلام شده درسایت ها به ترتیب «اژدها وارد می شود» به فروش ۱ میلیاردو ۹۰۰ میلیون تومان، «یک دزدی عاشقانه» به فروش ۱ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان، «مرگ ماهی» به فروش  ۵۵۲ میلیون تومان، «خنده‌های آتوسا» به فروش ۴۷۹ میلیون تومان، «دلبری» به فروش ۱۳۶ میلیون تومان دست یافته است.

منبع: فارس