- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

مشارکت شهرداری و وزارت بهداشت در تولید آثار با موضوع سلامت

behdasht-shahrdari

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره فیلم سلامت، سید علی احمدی مدیرعامل موسسه تصویر شهر و دکتر ابراهیم داروغه زاده دبیر نخستین جشنواره فیلم سلامت در نشستی مشترک، بر تعامل دو سویه در راستای تولید فیلم هایی با مضمون سلامت تاکید کردند.

همچنین در این دیدار بر ساخت فیلم های سلامت اجتماعی و شهری به عنوان یکی از ضرورت های جامعه تاکید شد.

استفاده از ظرفیت های مشترک طرفین و به اشتراک گذاشتن امکانات و توانایی های موسسه تصویر شهر و آوای هنر سلامت از دیگر مباحث مورد تاکید در این جلسه بود.

سیدعلی احمدی، تهیه کننده برنامه پر مخاطب خندوانه، همچنین ضمن حمایت از بخش مردمی جشنواره فیلم سلامت عنوان کرد که برنامه خندوانه تا کنون تلاش کرده است علاوه بر ایجاد اوقات شاد و سرگرم کننده، در حوزه های مختلف فرهنگ سازی کند و با توجه به اهمیت بحث سلامت، این برنامه در کنار جشنواره فیلم سلامت در حد امکان و توان نسبت به توسعه فرهنگ سلامت در جامعه تلاش خواهد کرد.

پیش از این نیز شهرداری تهران با وزارت بهداشت با برگزاری کمپین شهروند سالم که نسبت به پیام های سلامت با طرح های گرافیکی و نمایش آن در بیلبوردها و فضاهای تبلیغاتی سطح شهر تهران همکاری مشترکی داشته اند.

نخستین جشنواره فیلم سلامت ۳۰ مرداد تا اول شهریور به دبیری ابراهیم داروغه زاده برگزار خواهد شد.

علاقمندان می توانند با مراجعه با وب سایت www.honarsalamat.com [2] و یا کانال تلگرام به نشانی telegram.me/HonarSalamat [3] اطلاعات بیشتری را دریافت نمایند.