- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«احضار ارواح ۲» تماشاگر هندی را به کشتن داد!

MK1_0006.dng

به گزارش سوره سینما [1]، ایندیپندنت به نقل از «تایمز آو ایندیا» روزنامه انگلیسی‌زبان هند گزارش داده، مرد ۶۵ ساله‌ای هنگام تماشای فیلم ترسناک «احضار ارواح ۲» بر اثر حمله قلبی درگذشت. تماشاگر سالخورده هندی که هنوز هویتش معلوم نیست در یکی از سالن‌های سینمای شهرستانی واقع در ایالت تامیل نادو هند مشغول تماشای بخش دوم «احضار ارواح » (The Conjuring 2) بود که با رسیدن به نقطه اوج داستان، از شدت هیجان دچار حمله قلبی شد و بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت اما کمی بعد از دنیا رفت.

اما این پایان ماجرا نبود و عجیب‌ترین اتفاق زمانی رخ داد که جسد تماشاگر یادشده و ماموری که مسئول انتقال او به سردخانه بود، هر دو بر اثر حادثه‌ای نامعلوم ناپدید شدند. هنوز هیچ‌گونه توضیح منطقی در ارتباط با حادثه اخیر از سوی مقامات پلیس ارایه نشده و به عقیده بعضی تحلیلگران هندی پای قدرت‌های ماورایی در میان بوده است.

فیلم ترسناک «احضار ارواح ۲» به کارگردانی جیمز ون و با حضور پاتریک ویلسن و ورا فارمیگا در سینماهای سراسر دنیا به نمایش درآمده است. بخش اول این فرنچایز سینمایی در سال ۲۰۱۳ روی پرده رفت و با استقبال گسترده تماشاگران روبه‌رو شد؛ تا جایی که به عقیده بعضی منتقدان این فیلم بعد از «جن‌گیر»، بهترین اثر سینمایی در ژانر وحشت به شمار می‌رود.

منبع: آی سینما