- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«حالت پرواز» پروژه جدید کارگردان «دلبری» شد

Dehghani-Ashkezari

به گزارش سوره سینما [1]، این کارگردان سینما با اشاره به اینکه نگارش فیلمنامه «حالت پرواز» را به پایان رسانده است به خبرنگار صبا گفت: تقریبا حدود یک سال و یک ماه نوشتن این فیلمنامه زمان برد که خوشبختانه در حال حاضر نیازی به بازنویسی ندارد مگر در مقطع فیلمبرداری این اتفاق رخ بدهد که کاملا طبیعی است.

وی با اشاره به اینکه مضمون «حالت پرواز» از «دلبری» خیلی فاصله دارد، گفت: این سناریو به نسبت دیگر آثاری که مقابل دوربین برده‌ام، بیشتر مورد توجه مخاطب قرار خواهد گرفت، زیرا پر پرسوناژ است و جریان روایی آن خارج از تهران نقل می‌شود.

اشکذری در رابطه با زمان ساخت «حالت پرواز»، خاطرنشان ساخت: فعلا با چند تهیه‌کننده مشغول رایزنی برای ساخت این سناریو هستیم، پس از توافق با تهیه‌کننده سریعا برای پروانه ساخت آن اقدام خواهیم کرد، در مجموع زمانی را برای آغاز پیش‌تولید این اثر نمایشی نمی‌توانم عنوان کنم.

وی در خصوص دیگر فیلم خود «دلبری» که این روزها روی پرده سینماها قرار دارد، گفت: بعد از اکران این اثر در رابطه با اتفاق‌هایی که برای آن رخ داده، صحبت خواهم کرد. هنگامه قاضیانی، آتیلا پسیانی، عباس غزالی، محمدرضا شیرخانلو، مهسا هاشمی، مهدی عطاران در دلبری نقش‌آفرینی کردند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است که طوبی: امشب عروسی امیرحسینِ، دوتامون خوشحالیم …من نباید اون حر‌ف‌ها رو می‌زدم، فقط بهم بگو چرا چهار بار چشمت و بازبسته کردی … منظور خاصی داشتی میثم ؟

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دلبری» سید محمود رضوی است که در حال حاضر سریال «پادری» را به کارگردانی محمد حسین لطیفی را روی آنتن شبکه اول سیما دارد. فیلم سینمایی «خیابان چهل و یکم» دیگر اثر سینمایی رضوی است که هنوز موفق به دریافت پروانه نمایش و اکران نشده است، شنیده‌های خبرنگار صبا حاکی از این است که بزودی رضوی به کارگردانی بهروز شعیبی سریالی را برای صداوسیما مقابل دوربین خواهد برد.

منبع: صبا