- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

تقاضای احمدرضا درویش از رییس جمهور چه بود؟

negarani3

به گزارش سوره سینما [1] روز گذشته آیین اختتامیه دومین جشنواره گزارش یک نگرانی، با حضور چهره‌های مختلف سینمایی در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار شد.

در این برنامه احمدرضا درویش کارگردان فیلم سینمایی «رستاخیز» به عنوان فیلم برگزیده شرکت آب و فاضلاب استان تهران و وزارت نیرو تقدیر شد و طی سخنانی گفت: آب در فرهنگ ما نماد مهمی است و اصلی‌ترین عنصر مهمی که در زندگی ما وجود دارد آب است.

کارگردان فیلم رستاخیز با اشاره به اینکه این فیلم درباره امام حسین (ع) و روز عاشورا است گفت: هرگاه ما از روز عاشورا یاد می‌کنیم یکی از مسائلی که به یاد ما می‌آید آب است.

وی با گلایه از اینکه فیلم رستاخیز هنوز دیده نشده است، گفت: آرزوی من دیده شدن این فیلم توسط مردم است و از آنجایی که صدای من به رئیس جمهور نمی‌رسد از جناب چیت‌چیان وزیر نیرو می خواهم که صدای من را به رئیس جمهور برساند و وقتی صدای من به رئیس جمهور نرسد وای به حال افراد دیگری که می‌خواهند حرفشان را به رئیس جمهور بزنند.

درویش ادامه داد: از آقای روحانی می‌خواهم تمهیدی فراهم کنند که فیلم رستاخیز توسط مشتاقان آن دیده شود. هرچند همانطور که ساخته شدن این فیلم با مدد از اهل بیت و کمک عاشقان آن حضرت و مردمی که به امام حسین عشق می‌ورزند ساخته شد، امید من برای نمایش نیز به همین مردم و تدبیر آقای روحانی است و من امیدی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نمایش این فیلم ندارم!