- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

ماجراجویی تازه جکی چان در استرالیا

Jackie-Chan

به گزارش سوره سینما [1]، شرکت فیلم سازی آمریکایی «ویلج رودشاو پیکچرز» این فیلم را با همکاری صنعت سینمای کشور چین تهیه می کند.

لیو ژانگ کارگردان این اکشن علمی تخیلی است، که با هزینه ای ۷۰ میلیون دلاری تهیه می شود. فیلم نامه غیر اقتباسی فیلم، توسط خود او نوشته شده است.

کلید فیلم برداری «آهن سوزان» ماه ژولای زده می شود. لوکیشن های مختلف کشور استرالیا، مکان های اصلی فیلم برداری این درام اکشن هستند.

به نوشته هالیوود ریپورتر، «آهن سوزان» تا به امروز پرخرج ترین محصول صنعت سینمای چین است، که در کشور استرالیا فیلم برداری می شود.

در عین حال، این فیلم اولین کار جکی چان در لوکیشن های استرالیا از سال ۱۹۹۶ است. در این سال، او در شهر ملبورن جلوی دوربین «آقای خوب» بود.

بخشی از صحنه های کار تازه این بازیگر کهنه کار هم، در لوکیشن های چشم نواز کشور تایوان فیلم برداری خواهد شد. کل کار فیلم برداری، حدود ۴۰ روز طول خواهد کشید.

در داستان فیلم، جکی چان در نقش یک مامور عملیات ویژه بازی می کند. این داستان در آینده ای نه چندان دور اتفاق می افتد و او باید محافظت از زنی جوان را به عهده بگیرد.

این زن جوان می تواند مامور ویژه داستان را، به گروه های گنگستری خطرناک شهر برساند. این در حالی است که خود زن، اطلاعی از موضوع ندارد.

جکی چان در این فیلم هم، شیرین کاری های رزمی و اکشن خود را به نمایش خواهد گذاشت. او یکی از تهیه کنندگان «آهن سوزان» هم هست.

منبع: جام جم آنلاین