- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

فرزند شهید طهرانی مقدم «سر سفره خدا» می‌نشیند

sare-sofreye-khoda

به گزارش سوره سینما [1] ، «سر سفره خدا» عنوان ویژه برنامه زنده سحرگاهی ماه مبارک رمضان است که به کارگردانی و تهیه کنندگی حمیدرضا عطارد از شبکه کودک و نوجوان روی آنتن می‌رود. این برنامه سحرگاهی با بازیگری احسان مهدی و اجرای حامد مدرس از اول ماه رمضان مهمان خانه ها شده است.

«سر سفره خدا» در بیست و پنجمین سحر ماه مبارک رمضان مفتخر به میزبانی فرزند شهید طهرانی مقدم شد.

سردار سرلشکر پاسدار شهید حسن تهرانی‌مقدم از بنیانگذاران اصلی صنایع موشکی جمهوری اسلامی ایران بود و تقریبا ۲۵ سال از عمر خود را در ایجاد و توسعه این بخش از توان دفاعی قرار داده بود و به عنوان پدر علم موشکی ایران لقب گرفت.

سردار حسن تهرانی‌مقدم در روز شهادتش در پادگان امیرالمومنین(ع) شهرستان ملارد در حالی که برای آزمایش موشکی، آماده می‌شد، بر اثر انفجار زاغه مهمات، به یاران شهیدش پیوست.

موشک ها و صنایع دفاعی حاصل از تلاش این شهید نقش بسزایی در پیروزی گروه های مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان بر رژیم صهیونیستی داشته و خواب صهیونیست ها را آشفته ساخته است.

یکی از آرزوهای این شهید بزرگوار نابودی اسراییل بود، آنچنان که در وصیت نامه اش آمده است: “روی قبرم بنویسید اینجا مدفن کسی است که می‌خواست اسرائیل را نابود کند.”

برنامۀ «سر سفرۀ خدا» ویژه روزه اولی‌ها در گروه کودک شبکه کودک و نوجوان، کانال نهال تولید شده که تاکنون ۲۴ قسمت از آن پخش شده است.

این برنامه از ساعت ۳ تا ۴:۲۵ دقیقه سحر از کانال نهال شبکه کودک و نوجوان پخش می‌شود.