- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

پروژه مخفی پیتر جکسون و استیون اسپیلبرگ چیست؟

steven-spielberg-peter-jackson

به گزارش سوره سینما [1]، بعد از مدت‌ها بی‌خبری و گذشت دو سال از زمان نمایش آخرین بخش از سه‌گانه «هابیت»، پیتر جکسن فیلمساز نیوزیلندی و خالق نسخه سینمایی «ارباب حلقه‌ها» این روزها مشغول کار بر روی پروژه‌ای است که تولید کمپانی «آمبلین» است و به‌گفته استیون اسپیلبرگ – صاحب کمپانی – فعلا امکان انتشار جزییات آن وجود ندارد. هرچند، کارگردان برنده اسکار اعلام کرده بعد از این پروژه، جکسن ساخت دنباله جدید فیلم انیمیشن «تن‌تن» را آغاز می‌کند که بخش نخست آن به کارگردانی خود اسپیلبرگ در سال ۲۰۱۱ روی پرده رفت.

امپایرآنلاین گزارش داده اسپیلبرگ در نشست خبری «غول بزرگ مهربان» (BFG) که از امروز (یکم ژوییه) در سینماهای سراسر ایالات متحده و کانادا به نمایش درمی‌آید، درگفت‌وگو با مجله «تایم‌اوت» از همکاری تازه خود با پیتر جکسن خبر داده و تاکید کرده فعلا قرار نیست جزییات این پروژه در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد.

کارگردان برنده اسکار در این‌باره گفته: «پیتر به قدری درگیر «هابیت» شد که نتوانست در فیلم «تن‌تن» با ما همکاری کند اما در حال حاضر مشغول کار بر روی پروژه دیگری است که در کمپانی من تهیه و تولید می‌شود. فعلا همه چیز مسکوت است و کسی از جزییات همکاری تازه ما خبر ندارد. بعد از این پروژه، (پیتر) کار بر روی دنباله بعدی «تن‌تن» را شروع می‌کند.»

همزمان، جکسن و همکارانش از هرگونه اظهارنظر در این زمینه خودداری کرده‌اند و ترجیح می‌دهند در سکوت خبری به کارشان ادامه دهند تا در زمان مناسب از پروژه مرموز خود پرده‌برداری کنند. چهار سال از زمان اکران فیلم انیمیشن «ماجراجویی‌های تن‌تن» می‌گذرد و باید منتظر ماند و دید خالق سه‌گانه حماسی «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» چه طرح تازه‌ای برای ادامه داستان شخصیت محبوب کتاب‌های مصور بلژیکی در سر دارد.

منبع: آی سینما