- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

جدیدترین تصاویر از سریال سیروس مقدم/ «علی‌البدل» گزینه نوروزی شبکه یک

alal-badal

به گزارش سوره سینما [1]، سریال «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری در حال حاضر با پیشرفت چهل درصدی تصویربرداری در روستاهای اشتران، ورکانه و شورین، خانه خان‌ها، حمام و کوچه باغ‌های قدیمی حوالی استان همدان پیگیری می‌شود.

تاکنون حدود چهل درصد از این سریال مقابل دوربین سیروس مقدم رفته و سیما خضرآبادی و علی استادی نیز به لیست بازیگران «علی البدل» اضافه شدند.

قرار بر این است تا بازیگران دیگری نیز به فراخور قصه به سریال اضافه شوند.

خضرآبادی که هنوز نقش مشخصی برای مخاطب سریال ندارد بازیگر نقش دختر اصلی سریال است که از قسمت دو وارد قصه خواهد شد. پیشتر در خبرها به انتخاب این بازیگر  اشاره شده بود.

این سریال زمان پخش مشخصی در کنداکتور شبکه یک ندارد و باید دید که زمان قطعی برای پخش آخرین ساخته سیروس مقدم چه زمانی خواهد بود.

«علی البدل» در ۱۵ قسمت طراحی شده و تدوین و صداگذاری آن نیز به صورت همزمان توسط خشایار موحدیان و سید محمودرضا موسوی نژاد انجام می‌شود.

به گزارش فارس،سریال «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری هفته گذشته در روستایی حوالی همدان مقابل دوربین رفته است.

با وجود اینکه قرار بود «علی البدل» گزینه قطعی برای ماه مبارک رمضان باشد، اما این اتفاق به دلیل پروداکشن وسیع این سریال میسر نشد و پخش آن به زمانی دیگر موکول شد.

در خلاصه داستان «علی البدل» آمده است: من علی البدل هستم، فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم می‌گن مگه لالی، حرف بزنم می‌گن حق رای نداری. خلاصه هم هستم هم نیستم.

 مهدی هاشمی،مهدی فخیم زاده،احمد مهرانفر،حسین محب اهری،هادی کاظمی،هومن حاج عبدالهی،محمود جعفری،عزت الله رمضانی فر،بهرام افشاری،فروغ قجابگلی،هدیه آزاده،مهسا باقری،فرشته گلچین،میثم چگینی و محسن تنابنده از بازیگران «علی البدل» هستند.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به: طراح و سرپرست فیلمنامه: محسن تنابنده، نویسنده: خشایار الوند، مشاور فیلمنامه: حسن وارسته، مشاور کارگردان و بازیگردان: محسن تنابنده، مدیرتولید: محمود اتحادی، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، عکاس: محمد فوقانی، مشاور رسانه‌ای: مجتبی احمدی، مدیر تدارکات: آرش صالحی، مدیر برنامه ریزی: فهیمه کمالی، منشی صحنه: آسیه معصومی اشاره کرد.

 منبع: فارس